Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Hullujen päivien lentotarjouksista!

Vierailija
06.10.2013 |

Onko niitä yleensä tosi vähän tarjolla eli todennäköisyys saada niitä on minimaalinen? Voiko niitä lentoja ostaa netistä vai pitääkö aamulla rynniä paikan päälle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Milloin nuo Hullut Päivät ovat seuraavan kerran? Ettei jää väliin.....

Vierailija
2/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikanpäällä pitää olla. Kyllä yleensä olen aina lennot saanut myös myöhemmin päivän aikana, tosin jos on vain joku tietty päivämäärä/lomapäivä mikä pakko saada niin silloin voi loppua. Jos voi joustaa päivistä niin ei pitäisi varmaan olla ongelmia.

Vierailija
4/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoja on runsaasti, tietty joku yksittäinen lento voi olla täynnä. Netin kautta voi ostaa tavarataloissa olevilta nettipäätteiltä ei kotoa. Itse olen ostanut monta kertaa esim. Lontoo, Pariisi, New York lentoja enkä ole ollut aamulla jonottamassa, vaan mennyt illemmalla, kun ei ole ollut jonoja.

Vierailija
5/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö matkan ajankohta olla siis jo tiedossa kun ostaa lennot? Luulin, että lentojen aiktaulun voi päättää myöhemmin.

Vierailija
6/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla matkan ajankohta tiedossa, liput siis ostetaan ihan normaalisti ja kaikki tiedot, matkustajien nimet jne. on oltava, lähtö- tai paluulentoa tai matkustajia ei voi muuttaa jälkikäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan