Miten henkien kanssa puhutaan?
Tai enemmänkin, miten vastauksen kuulee. Itseä ei kiinnosta kuin Jumalan Hengen kanssa jutella. Uskon kuitenkin henkiä olevan olemassa, käskihän Jeesuskin henkiä ihmisistä lähtemään. Ja mm. pyysivät Jeesusta ajamaan heidät sikoihin.
Kommentit (58)
Ei mitenkään. Henkiä kun ei ole olemassakaan.
Imppaat sopivia kaasuja, niin saat henkiä joka lähtöön.
Miksi niitten kanssa pitäisi jutella?
Vierailija kirjoitti:
Haamukirjoitus. Spiritismi. Ei ole kyllä leikkiä.
Joo, ei. En kyseenalaista kun joidenkin sanotaan kuolleen siinä.
Ap
Olemattomien kanssa on vaikea "jutella". Siis täysin mahdotonta.
On ihmisiä, jotka ovat herkimpiä aistimaan henkiä, itse olen meditoinnin yhteydessä nähnyt energioita, joita toiset varmaan hengiksi kutsuisivat. Keskustelemaan en ole näiden kanssa pystynyt, mutta tullut sellainen todella lämmin ja rakastettu olo heidän läsnäollessaan joten tiedän että ovat ns. hyviä henkiä. Spritismiin ei kannatta ryhtyä siinä vetää puoleensa lähinnä pahansuopia henkiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään pidä, mutta jos jotkut juttelevat niin miten se tapahtuu? Sanotaan olevan henkioppaita. Ja Raamatussa sanotaan "jos te tänä päivänä kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne". Siis Jumalan Hengen äänen? No, kyllä se kiinnostaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään pidä, mutta jos jotkut juttelevat niin miten se tapahtuu? Sanotaan olevan henkioppaita. Ja Raamatussa sanotaan "jos te tänä päivänä kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne". Siis Jumalan Hengen äänen? No, kyllä se kiinnostaisi.
Ap
Kasi vielä lisää, henkioppaita olen myös paljon unissani kohdannut ja valve-elämässä viestittävät mm. enkelinumeroiden avulla. Henkioppaiden viestit ovat AINA positiivisia tai neuvovia, jos viesti tuntuu saa sinut tuntumaan pahalta tai negatiiviseltä se ei ole peräisin henkioppaalta.
Noudattamalla normaalia kohteliaisuutta ja hyviä tapoja.
Raotat pullon korkkia ja huudat sinne "HÖÖ!".
Raamattu kehoittaa olemaan puhumatta henkien kanssa.
Ihan samalla tavalla, kuin teräsmiehen, joulupukin tai batmanin kanssa.
Toisaalta aina kun vaimoni päästää suolistokaasuja, hän kommentoi, että henget puhuvat.
En nyt osaa sanoa kumpi noista pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
No ei minua ne muut henget kiinnostakaan mutta Pyhä Henki olisi aika hyödyllinen kuulla selvästi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minua ne muut henget kiinnostakaan mutta Pyhä Henki olisi aika hyödyllinen kuulla selvästi.
Ap
Jos Pyhä Henki puhuu sinulle niin sinä kuuntelet.
Pitää ottaa taikasieniä yöllä metsän siimeksessä nuotiolla istuen. Metsän henget tulevat jossain vaiheessa kertomaan sinulle mielenkiintoisia asioita.
Miksi?
Elä tässä ja täällä tätä maallista elämää nyt. Puhu meille ihan tavallisesti.
Jos joskus olet henki, niin sitten osaat tai opit kyllä sen kielen.
Se ei ole meidän olevaisten maailma. Meillä on tämä.
Haamukirjoitus. Spiritismi. Ei ole kyllä leikkiä.