Kaduttaako tatska/lävistys? Mua kaduttaa.
Vasemmassa käsivarressa on melkein käsivarrenmittainen tribaali, musta. Sen poistaminen tulisi maksamaan hirveitä, ei ole varaa sellaiseen operaatioon.
Joudun käyttämään pitkähihiaisia paitoja ja mekkoja aina kun olen töissä tai töihin liittyvissä menoissa. :(
Kaduttaa tosi paljon.
Mulla on molemmissa korvissa kuusi lävistystä, nykyään käytän vain yhtä, mutta en saa niitä muita piiloonkaan. Näyttävät rumilta.
Silloin parikymppisenä olin innoissani - nyt aikuisena ne ovat pelkästään rumia.
Älkää ottako tatskoja, ainakaan liian suuria tai liian näkyviä.
Ja lävistykset kannataa nekin unohtaa.
Kurjaa aina mennä fiman bileisiinkin pitkähihaisessa kun ei kehtaa esitellä tatskaa....
Kommentit (20)
Tribaali... Ja vieläpä melkein käsivarren pituinen. Ymmärrän miksi kaduttaa! Ikävä juttu sulle.
Ei mutta mulla ei tatuoinnit ole isoja/esillä. Niitä on kolme, ensimmäinen otettu reilut 20v sitten, viimeinen muutama vuosi sitten. Lävistykset korvissa tai navassa ei kaduta, tykkään edelleen.
Ei kaduta. Okei, en välttämättä ottaisi nykyään samanlaista tatuointia tai kaikkia lävistyksiä, mutta en voi mitenkään sanoa katuvani niitä.
Ei kaduta, koska en ottanut junttia tatuointia vaan itselleni merkityksellisen, hienon tatuoinnin. Olen kymmenen vuoden jälkeenkin hemmetin tyytyväinen omaan tyylitajuuni.
Niin, koska sinä et silloin osannut ajatella, niin se tarkoittaa että kenenkään ei kannata ottaa tatuointeja tai lävistyksiä...
Voi huhheijaa ja hohhoh =)
Joku mitäänsanomaton tribaali, joka on otettu vain koska se on siisti, voikin kaduttaa myöhemmin, mutta monella on joku syy ottaa juuri tietty kuva iholleen. Joku muu kuin se että minäkin haluan tatskan ku muilla on.....
Tatuoinnit on usein tosi noloja, varsinkin nuorena otetut. Sen takua niissä pitäisi olla iläraja vähintään 25 vuotta ja toivoa että niiden tekijätkin noudattaisivat tätä.
Tuttavan tytär 14 v kävi ottamassa napalävistyksen, vaikka äiti useaan otteeseen kielsi. Törkeää mun mielestä siltä putiikinpitäjältä joka sen teki.
Samoinhan näille nyt niin kovin muodissa olleille ns. old school-tatuoinneille käy kuin tribaaleillekin, nolojahan ne hetken päästä ovat ja kertovat taatusti kaikille, mihin ikäluokkaan kuulut. Omassa nuoruudessani 90-luvulla tribaalit olivat cooleinta mitä olla saattaa. Itse en ONNEKSI sellaista hankkinut, vaikka mielessä usein kävikin. Nythän niitä sitten ikäluokkani edustajilla usein näkee ja ovathan ne esim. juhlamekossa aivan hirveitä.
Nyt pikkusiskoni on 26-vuotias ja hänen kaveripiirissä varmaan jokaisella on näitä värikkäitä pääkalloja ja kukkia, lintuja rinnuksissa, pin up-tyttöjä, tekstejä, sydämiä, tähtiä jne. Isoja ja paljon. Trendeistä tulee epätrendejä, aina ja väistämättä. Mahtaa varsinkin tyttöjä joskus kaduttaa, veikkaan mä. Toivottavasti olen väärässä.
No mitä nyt jonkun napatatuoinnin väliä on. Ei kovin järkevää toimintaa tietystikään sen laittaneelta putiikinpitäjältä ja jopa moraalisesti (onko muuten laitontakin vielä? en tiedä) väärin, mutta eipä siinä nyt mitään kovin peruuttamattoman kauheatakaan tapahtunut. Kunhan tyttö nyt pitää siitä huolta, ettei pahasti tulehdu.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 18:14"]
Nyt pikkusiskoni on 26-vuotias ja hänen kaveripiirissä varmaan jokaisella on näitä värikkäitä pääkalloja ja kukkia, lintuja rinnuksissa, pin up-tyttöjä, tekstejä, sydämiä, tähtiä jne
[/quote]
Eli klassisista klassisimpia tatuoinnin aiheita. Nuo eivät vanhene koskaan.
Todellakin kaduttaa. Lävistykset (nenä, huuli ja napa) nyt saa pois, tosin reiät niistäkin jäi napaan ja huulen yläkulmaan. Mulla myös isot tatuoinnit kummassakin käsivarressa ja poisto -operaatio on paraikaa menossa. Tai kohta on kestänyt vuoden ja varmaan pari vuotta vielä edessä. Selässä on yksi tatuointi, mutta se ei kaduta yhtään. Ja nämä kaikki on otettu siis reilusti yli 20 -vuotiaana.
Minäkään en kehtaa missään liikkua kuin pitkähihaisissa. Toivottavasti nämä lähtee pois jossain vaiheessa.
"No mitä nyt jonkun napatatuoinnin väliä on."
Napalävistyksen, ei napatatuoinnin. ;P
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 18:14"]
Nyt pikkusiskoni on 26-vuotias ja hänen kaveripiirissä varmaan jokaisella on näitä värikkäitä pääkalloja ja kukkia, lintuja rinnuksissa, pin up-tyttöjä, tekstejä, sydämiä, tähtiä jne
[/quote]
Eli klassisista klassisimpia tatuoinnin aiheita. Nuo eivät vanhene koskaan.
[/quote]
Nyt ne on pop, ja ihan taatusti epätrendikkäitä viidentoista-parinkymmenen vuoden päästä.
Toisaalta; mitä sitten? Tatuoinnin kertovat henkilön historiasta. Nuo nyt muodikkaat kyyhkyt ja kirsikat kertovat myöhemmin siitä että tyypit ovat olleet nuoria tähän maailman aikaan. Ihan niinkuin tribalit kertovat siitä että joku on ollut nuori 90-luvulla. :)
Minä haluaisin kovasti noita oldschool-tatskoja. Ja nimenomaan käteen. Mutta pelottaa juurikin se että ne näyttävät 15-vuoden päästä, nelikymppisenä, ihan kamalilta ja siksi en ota. Todella monella ystävälläni on koko käsi tatuoitu/rintakehä ym tatuoitu ja ne on mielettömän makeita, mutta nämä ovat muutenkin vähän sellaisia "kerran sitä vaan ollaan nuoria"- tyyppisiä mimmejä ja tuskin ovat miettineet asiaa sen pidemmälle.
Ei kaduta. Tosin jos nyt olisin ottamassa ekaa tatuointiani, se olisi erilainen kuin se minkä aikoinani ekana otin. Tän hetken eka olis enemmän näiden nykytrendien mukainen. :)
Ei ole tatuointeja, mutta parikymppisenä korviin ottamani lävistykset (3 ja 4 / korva) eivät edelleenkään ole menneet umpeen, vaikka olen jo 47-vuotias enkä ole käyttänyt kuin yksiä korviksia viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajan. Se ei varsinaisesti harmita, koska hiukset peittää korvat, mutta onhan tuo aika mielenkiintoista. Nykyisin jo tiedän, että mieli ja maku muuttuu ja siksi en halua mitään niin pysyvää iholleni kuin esim. tatuointi.
Napatatuointi, ei hyvää päivää. Laäistystä tietenkin tarkoitin :) nro 11
Eikä mene vieläkään ihan putkeen... :D
nro 11
Kaduttaa. Lävistykset on otettu pois, onneksi mitään isoja arpia ei jäänyt, mutta olkapäässä ja käsivarressa on tatuoinnit. Aion poistattaa ne heti kun on varaa. Moneen vuoteen en ole viitsinyt käyttää lyhythihaisia, kun tatuoinnit häiritsevät omaa silmää niin paljon. Eivät edes ole mitään varsinaisesti rumia tai edes isoja, vaan pari ihan hyvin tehtyä kukkaköynnöstä, mutta kun ei vaan ole enää yhtään mun juttu :(
Tatskoja ei ole eikä tule. Lävistyksen voisin ottaa uudelleen, mutta kun sen laitto sattuu niin pirusti.