Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella on aina pitkät housut, mutta hame tai mekko, kun

Vierailija
02.10.2013 |

hän tapaa tietyn miehen, onko hänen tarkoituksensa tehdä vaikutus siihen mieheen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän aina töissä housuja, mutta muuten 90 % hametta tai mekkoa. Minulle hame/mekko on useimmiten vain mukava ja nätti vaate, joissa viihdyn ja seksikkäät hameet/mekot on sitten seksikkäitä. Niitä käytän eri tilanteissa kuin tavallisempia hameita/mekkoja.

Olisi kiva tietää mikä on tämän avauksen takana? Liittyykö tämä siihen naiseen, jonka kanssa jonkun mies lounasti ja nyt vaimo miettii oliko tämän miehen työkaveri pukeutunut hameeseen jostain erityisestä syystä vai muuten vaan... :D

Vierailija
2/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu.

Hame naisen päällä on niin harvinainen näky, että kaikki menee ihan sekaisin ja alkaa pohtia syitä moiseen pukeutumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti. Tai nainen pukeutuu aina vapaalle vaihtaessaan naisellisemmin kuin esimerkiksi työssä.

Vierailija
4/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vapaallakin niissä housuissa samoissa paikoissa muulloin?

ap

Vierailija
5/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hameen alla ei oo pikkareita eikä sukkiksia, pikapano käy kätevästi.

Vierailija
6/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on tarkoitus tehdä vaikutus. Minä pidän 99,99% ajasta housuja ja jos joskus kerran kahdessa vuodessa vääntäydyn hameeseen tai mekkoon, en todellakaan tee sitä ihan huvin vuoksi.

Vierailija
7/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sattumaakin

Vierailija
8/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että haluaa tehdä vaikutuksen, mutta ei välttämättä yritä olla seksikäs vaan asiallinen, hillitty.

Vierailija
9/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hänen on tehnyt sinä päivänä mieli pukeutua hameeseen, big deal. En aina ymmärrä teitä joka asiasta merkitystä hakevia. Joskus hame on vain hame.

Vierailija
10/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä vaikutusta missään vamppimielessä, vaan naisellinen vaikutelma. Ja onhan se kivaa välillä pukeutua hameeseen.

Vierailija
11/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 19:26"]

Ei ehkä vaikutusta missään vamppimielessä, vaan naisellinen vaikutelma. Ja onhan se kivaa välillä pukeutua hameeseen.

[/quote]

Mulla ainakin just näin. Mulla on käytännössä aina farkut jalassa enkä ole olemukseltani mikään perusnainen vaikka sentään nykyään on pitkät hiukset enkä häpeile tissejänikään xD

Mutta siis jos olen menossa miehen kanssa treffeille, niin tämä on jo nähnyt mut siinä farkku-T-paita-combossa, mekolla haluan viestittää, että vaikka olenkin suhteellisen "äijä" arkilookiltani, niin mussa on kyllä myös ihan oikea naisellinen puoli enkä ole mikään telaketjurekkalesbo =D

Vierailija
12/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla puhtaasti sattumaa. Kerropa ap lisää tästä mystisestä tapauksesta.

Itse pidän hametta ja mekkoa mielelläni, koska se on minun tapauksessani mukavin ja varmasti tyylikäs vaihtoehto, eli housujen kanssa on monesti jotain ongelmaa mutta jos omistaa tyylikkään hameen tai mekon se on ns. varma nakki. Silti useimmiten housut jalassa.

Vierailija
13/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 19:24"]

Ehkäpä hänen on tehnyt sinä päivänä mieli pukeutua hameeseen, big deal. En aina ymmärrä teitä joka asiasta merkitystä hakevia. Joskus hame on vain hame.

[/quote]

Komppi tälle. Väittäisin vielä, että USEIMMITEN hame on vain hame.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi