Petauspatjan hinta? (huutonetissä)
Ostin vastikään uuden jenkkisängyn, ja olen selaillut eri kauppoja ja palstoja, koska etsin muovitettua petarin suojusta. Törmäsin sitten hakusanalla "patjansuojus" tähän ilmoitukseen. Minusta se kuulostaa kalliilta, mitä mieltä te muut? En edes tarvitse petaria, ja tuo myynnissä oleva on käytetty, 1,5 v vanha ;)
http://www.huuto.net/kohteet/tempur-petauspatja-7cm-180x200/282282714
Kommentit (4)
En ikinä huolisi edes ilmaiseksi toisen vanhaa petauspatjaa... hyi soikoon.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 14:55"]
NO eihän tuo 1000 ole paljoa Tempurin petarista jonka hinta uutena on ollut 1800. Petarinsuojushan tulee tuossa vaan kaupan päälle. Kysy myyjältä jos myisi sulle pelkästään sen suojuksen tai kysy mistä ne on sen hankkineet.
[/quote]No et ole tosissaan että joku maksaisi yli puolet uuden hinnasta kun puhutaan käytetystä petarista? Paljonko maksaisit käytetyistä pikkuhousuista ja ajattelin nyt niin kuin omaan käyttöön, ei haisteltavaksi?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 14:55"]
NO eihän tuo 1000 ole paljoa Tempurin petarista jonka hinta uutena on ollut 1800. Petarinsuojushan tulee tuossa vaan kaupan päälle. Kysy myyjältä jos myisi sulle pelkästään sen suojuksen tai kysy mistä ne on sen hankkineet.
[/quote]
No hyi, en tosiaankaan ostaisi toiselta käytettyä petarin suojusta. Mitä nyt olen nettikauppoja katsellut, niin niiden hinnat vaihtelee tuossa 73-96 euron välissä. Mun mielestä tuo petari on siis sikakallis, ja vaikka olisin siitä kuinka kiinnostunut niin on se väärää kokoakin. Mikä tekee tempurista niin ylivoimaisen, että siitä voi vielä 1,5 vuoden jälkeenkin pyytää yli tonnin?
T Ap