Nainen, loukkaantuisitko tästä? (nostin painavan heinäpaalin auton peräkonttiin kun pyydetiin)
Olin hoitamassa omia asioitani kun nainen, jolla oli käsi kipsissä pyysi minua nostamaan heinäpalin autonsa peräkonttiin.
He eivät jostain syystä saaneet autoa käymään ja pelkääjän paikalta pomppasi lyhyt ja hoikka mies (minuakin lyhempi vaikka olen 154cm) En tajunnut mitä hän minulle raivosi koska ei puhunut englantia eikä suomea.
Kommentit (16)
Siis kuka nainen tässä loukkaantui?
Minä kyllä loukkaannuin tästä ihan täällä kotonani.
Mikä on muuten painava heinäpaali joka menee peräkonttiin? Olen teinityttönä nostellut paaleja aika paljon, toki nuo nykyiset traktorin munat on vähän eri juttu.
Oliko pyöröpaali (n. 400-500kg) vai pikkupaali (10kg)?
Minä kyllä syvästi loukkanuin, koska muilla ihmisillä on elämää kodin ulkopuuolellaja minä vaan himassa synkistelen. Menkää kotiinne siitä! Lopettakaa se kylillä hilluminen. Muistaka turvavälit.
Miksi kysyt naisilta kun mieshän tuossa tarinassasi ilmeisesti loukkaantui.
Vastaisin, mutta en voi kun olen mies.
M40
Oliko kyseessä kanille tarkoitettu heinäpussi. Miksi rikoit heidän autonsa sillä heinäpussilla?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muuten painava heinäpaali joka menee peräkonttiin? Olen teinityttönä nostellut paaleja aika paljon, toki nuo nykyiset traktorin munat on vähän eri juttu.
Häh? Itse hakenut monta kertaa läheiseltä tilalta heinäpaalin (jätesäkin sisässä tosin) peräkonttiin silloin kun meillä oli kaneja. Kukaan ei ole tässä puhunut traktorin munista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Itse hakenut monta kertaa läheiseltä tilalta heinäpaalin (jätesäkin sisässä tosin) peräkonttiin silloin kun meillä oli kaneja. Kukaan ei ole tässä puhunut traktorin munista.
No, aloittaja antoi ymmärtää että teki suorastaan uroteon kun nosti painavan paalin. Peruspaali nyt ei paina niin että yksi paljoa rasittaisi.
Siihen pystyy teinikin, paitsi ehkä käsi kipsissä ei kannata.
Se miten miehen reaktio tuohon liittyy on arvoitus. Kuten naisen loukkaantuminenkin.
Huippujuttu. Kipsikäsi, pikku-ukko, tunnistamaton kieli, mystisesti rikkoontunut auto ja heinäpaali. Kyllä joillekin sattuu heti kun ulos menee, olen kade eli ehkä vähän loukkaantunut. N55
No se pikkumies pahoitti mielensä kun et antanut sen rauhassa olla piittaamatta naisensa avuntarpeesta.
Epäilen, että ap.lle on sattunut kohtaaminen maan ulkoisten muukalaisten kanssa. Sinua on jotenkin haluttu testata, mutta tainnuttimesta oli juuri patterit loppu eikä anaalisondia täten saatu asennettua. Siksi se pikku-ukko raivosi betelgeusen murteella.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että ap.lle on sattunut kohtaaminen maan ulkoisten muukalaisten kanssa. Sinua on jotenkin haluttu testata, mutta tainnuttimesta oli juuri patterit loppu eikä anaalisondia täten saatu asennettua. Siksi se pikku-ukko raivosi betelgeusen murteella.
Asialle löytyi siis aivan järkevä selitys.
oliko naisella molemmat kädet kipsissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asialle löytyi siis aivan järkevä selitys.
Ilmeisin selitys on yleensä se oikea!
Päivän oudoin. Onnittelut.