Onko sinulla ruma olo tällaisena harmaana päivinä?
Kommentit (19)
Jep, vielä on pyjamahousutkin jalassa enkä ole harjannut tukkaakaan koko päivänä :P
Huono sää ei vaikuta, mutta viikkoa ennen menkkoja tuntuu rumalta ja näytänkin normaalia rumemmalta.
Ei. Just ostin satasella uusia alusvaatteita ja ihastelin peilin edessä miten hyvältä näytän. Vartalo on huikeessa trimmissä ja naamakin kaunis.
Tällaisena harmaana päivänä??? Upea aurinkoinen syyspäivä ollut koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Just ostin satasella uusia alusvaatteita ja ihastelin peilin edessä miten hyvältä näytän. Vartalo on huikeessa trimmissä ja naamakin kaunis.
Ai ulkona?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ulkona?
Ap
Mitäpä luulet? Istutko itse ulkona kylmässä sateessa somettamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ulkona?
Ap
Kysymys kuului, että onko sinulla ruma olo harmaana päivänä. Miksi harmaus liittyisi mihinkään, ellen tarkoittaisi ulkoilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ulkona?
Ap
Kysymys kuului, että onko sinulla ruma olo harmaana päivänä. Miksi harmaus liittyisi mihinkään, ellen tarkoittaisi ulkoilmaa.
Mit vit? Opettele lukemaan, eka sana on EI. Siinä vastaus kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ulkona?
Ap
Miten v...ssa omahyväiset peilikeimailusi liittyvät ulkoilmaan????
Onko sulla lääkitys epätasapainossa vai oletko vaan ns. vajaa? Ulkona sataa mutta sisällä ei joten mistä siis voi tietää että ulkona todella sataa???????????? Ps. Älä vastaa jos et ole ulkona!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jep, vielä on pyjamahousutkin jalassa enkä ole harjannut tukkaakaan koko päivänä :P
mahtavaa!mulla kulahtaneet pitkätkalsarit, t-paita josta näkyy jo läpi, hiukset takuilla ku en jaksa ja naamani öljysin punaisen kiiltäväksi. Wellcome to the jungle
Mulla on ruma olo ihan joka päivä, säällä ei ole vaikutusta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ulkona?
Ap
Miten v...ssa omahyväiset peilikeimailusi liittyvät ulkoilmaan????
Onko sulla lääkitys epätasapainossa vai oletko vaan ns. vajaa? Ulkona sataa mutta sisällä ei joten mistä siis voi tietää että ulkona todella sataa???????????? Ps. Älä vastaa jos et ole ulkona!!!!!!!
Eli et ikinä poistu kotoa huonolla säällä??????
En tunne itseäni rumemmaksi harmaana päivänä, ehkä jopa päinvastoin.
Kaikkein rumin olo on yleensä aurinkoisena päivänä, koska valoisuus oikein korostaa kaikkea rumaa, lisäksi sään "iloisuus" korostaa ulkonäön masentavuutta.
Aina ruma jätkä ihan sama mikä ilma. Voisipa saada sellaiset lääkkeet ettei mikään tuntuisi miltään.
Satasella ei saa edes rintsikoita. Alusvaatesettiin menee n. 300 eur.
Minulla on aina ruma olo, eikä sää vaikuta siihen. Paitsi samalla tavalla kun joku jo tuossa edellä vastasi, aurinkoisella säällä tunnen itseni oikein erityisen rumaksi. Tekee pahaa katsoa vähäpukeisia kauniita naisia. Onneksi tulee syksy ja pimeä. Silloin minulla on kaikkein paras olo ja vaatteita voi pukea päälle mielin määrin. Ja muillakin on vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ulkona?
Ap
Sormettamassa? Ei hitsi mulla on tuo malli mitä pitää vedellä kädellä. Omalla kun niin rumaa päivää ei tule että enää naiselle kelpaisin.
Itse asiassa inhoan itseäni vähemmän harmaina päivinä. Kontrasti ei ole silloin niin kova.
Ei, olen hehkeä säästä ja vuorokaudenajasta riippumatta 😎