Uskaltaisitko käyttää Diane Nova pillereitä?
Kohta pitäisi aloittaa, mutta pelottaa keuhkoveritulppa...
Kommentit (10)
Olen syönyt 15 vuotta ilman ongelmia. Endometrioosin/dysmenorrean takia aloitin. Kerran kokeilin vaihtaa toiseen merkkiin, mutta ei sopinut. Näistä saa jopa Kela-korvauksen, jos lääkäri kirjoittaa aknen hoitoon.
Raskaus lisää keuhkoemboliariskin monikymmenkertaiseksi verrattuna Diane Nova -pillereihin.
Olen käyttänyt, mutta jouduin lopettamaan ekan kuukauden jälkeen kovien (sietämättömien) vatsakipujen vuoksi ja vaihtamaan merkkiä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 23:05"]
Kohta pitäisi aloittaa, mutta pelottaa keuhkoveritulppa...
[/quote]
jos suvussasi on riskiä, olet ylipainoinen tms riskitekijöitä, niin harkitse vielä.
en kyllä koska en tiedä miten ne sopivat miehelle
Uskallan ja olenkin syönyt jo vuosia pco:n, munasarjakystien, menkkakipujen ja aknen hoitoon. Hyvin toimii.
Olen normaalipainoinen, en polta eikä mulla ole migreeniä, eikä suvussa kellään ole ollut veritulppia. Vereni hyytyy pikemminkin huonosti ja haavat vuotavat pitkään. Ei jaksa huolestuttaa.
Ei tietääkseni ole suvussa ja en ole ylipainoinen, siitä huolimatta arveluttaa...
Nro 4; oiiiiii kuinka hauska olet!! :) :) Kerrassaan lyömätön huumorintaju!
Olen syönyt vuosia. Jos et ole ylipainoinen, et tupakoi eikä sinulla ole suvussa tai itselläsi verenpainetautia, voit mielestäni huoletta syödä niitä:) 99,9% käyttäjistähän ei mitään ongelmia ole tullut. Kyse ei ole e-pillerimerkistä vaan e-pillereistä ylipäätään, niitä ei kannata syödä jos on jokin edellä mainituista riskitekijöistä, koska e-pillerit ja nuo tekijät yhdessä altistavat veritulpalle.
Muistaakseni joku aika sitten kielletty Ranskassa juuri nämä diane novat. ?