Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä Elop saa pitää korvauksensa

Vierailija
25.09.2013 |

ihan sama onko mies jotain tehnyt tai ei niin hänelle ne rahat kuuluu. Kateelliset vaan yrittää vinkua. Sellaista tämä elämä ja maailma on...

Mutta Auerin veljen 8000€/kk on minun mielestä kohtuutonta se menee kuitenkin meidän jokaisen kukkarosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kateus voittaa kiimankin. Joka tuutissa joku märisemässä Elopin palkkiosta.

Täällä varmaan on suuri joukko vapaaehtoisia, jotka ihan Annuliinukkaa auttaakseen ottaisivat hänen lapsensa hoitoonsa ja jopa maksaisivat vähän siitä ilosta.

Vierailija
2/6 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen APn kanssa samaa mieltä Elopista. Sopimus on sopimus, eikä niitä jälkikäteen muutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 08:11"]

ihan sama onko mies jotain tehnyt tai ei niin hänelle ne rahat kuuluu. Kateelliset vaan yrittää vinkua. Sellaista tämä elämä ja maailma on...

[/quote]

Ei taideta keneltäkään meistä kysyä, saako Flop pitää rahansa vai ei. Verojen kannalta mielestäni on parempi, että kaikki Nokian ja Microsoftin rahat vaan palkaksi. Ei niistä muuten ole kansallista hyötyä, kun yhtiöt eivät kuitenkaan tule maksamaan Suomeen juuri minkäänlaisia veroja. Jos joku johtaja saa vähän enemmän, mieluummin tietenkin suomalainen johtaja, joka maksaa enemmän veroja. 

Tuo jälkimmäinen 8000 e on suoraan pois yhteiskunnan varoista. Jos se menisi lasten hoitoon, mutta menee tuollaiselle itsekeskeiselle hirviölle, joka keksii laittaa Auerin heti takaisin pyöritykseen, kun vapautuu ja meinaa saada lapset takaisin. 

Vierailija
4/6 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 08:46"]

Mä olen APn kanssa samaa mieltä Elopista. Sopimus on sopimus, eikä niitä jälkikäteen muutella.

[/quote]

Kyllä oikeuskin on kohtuullistanut järkyttäviksi menneitä sopimuksia. Tuo jos mikä vaatisi kohtuullistamista. Parista hassusta vuodesta maksetaan sama kuin parillesadalle huippupalkatulle Nokialaiselle asiantuntijalle vuodessa tai 400:lle tuotantotyöntekijälle. 

Vierailija
5/6 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Elopille ei kuulu mitään palkkiota ja Auerin veljen palkkio pitää puolittaa.

Vierailija
6/6 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän ne rahat sijoittajien kukkarosta. 250 000 suomalaista omistajaa