Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin typeriä - homojen majoittumisesta

Vierailija
25.09.2013 |

Tuli viime viikolla muodin huipulle ohjelmasta -mieleen. Siinähän parisuhteessa elävät homot majoittuvat toisten miesten kanssa, onko se oikein sopivaa? Mitä kumppani ajattelee? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taistellut itseni kanssa ja tulos on tämä:) Oikeustieteellinen sopisi minulle,mutta eiköhän psykologia on se oikea.  Vietän todella paljon aika omissa ajatuksissa:) Pohdiskelen erilaisia  asioita,etsin vastauksia omin kysymyksiin. 

Vierailija
2/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 06:55"]

Olen taistellut itseni kanssa ja tulos on tämä:) Oikeustieteellinen sopisi minulle,mutta eiköhän psykologia on se oikea.  Vietän todella paljon aika omissa ajatuksissa:) Pohdiskelen erilaisia  asioita,etsin vastauksia omin kysymyksiin. 

[/quote]

Jaa sinäkö olet miettinyt samaa? Minulla on sentään alempi koulutus kuin sinulla. t. aloittaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 06:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 06:55"]

[/quote]

Jaa sinäkö olet miettinyt samaa? Minulla on sentään alempi koulutus kuin sinulla. t. aloittaja. 

[/quote]

Ai kakkonen olikin vasta lukiossa, anteeksi luin huonosti. T. aloittaja. Minä en ole hakemassa enää yliopistoon, kun en aikanaan päässyt. Tai no ehkä voin avoimessa opiskella jotain teknistä alaa, mutta niiden saavutettavuus on paikkakunnallani heikkoa. 

Vierailija
4/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen nainen ja pitkässä parisuhteessa naisen kanssa. En ole koskaan tullut ajatelleeksi että olisi joku ongelma majoittua toisten naisten, kavereiden kanssa harrastusmenoissa tms. Kaverit on kavereita, parisuhde eri asia. 

Vierailija
5/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset eivät petä puolisoitaan.

Vierailija
6/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelenlähihoitajaksi.Olen nainan. Pystyn kyllä majoittumaan samaan huoneeseen ystävieni kanssa ilman että siitä seuraa seksiä. Seksiä harjoitan ainoastaan tyttöystävän kanssa.

Jos miettii noin outoja , kannattaisi ehkä opiskella vaikka teologiaa.

Vierailija
7/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja mitä tykkäisi av mamma siitä, kun hänen siippansa majoitettaisiin samaan huoneeseen lesbon kanssa, siksi ettei lesboa voitaisi laittaa toisen naisen huoneeseen.

Vierailija
8/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä, että niin homot kuin heterotkin varmasti osaavat käyttäytyä toisten ihmisten seurassa, eivätkä ole heti tilaisuuden tullessa vonkaamassa. Mutta sen verran kommppaan ap:tä, että hänhän mietti, mitä se kotiin jäänyt kumppani ajattelee tilanteesta. Kyllä minäkin voisin hieman kiristellä hampaitani, jos mieheni majoittuisi työmatkalla naiskollegan kanssa samaan huoneeseen (heteroita kun ollaan, eli vastaava tilanne kuin muodin huipulla ohjelmassa homot olivat miesten kanssa samassa majoituksessa), vaikka en suoranaisesti ajattelisikaan hänen pettävän minua.

Vierailija
9/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. En tullu ajatelleeksi koko asiaa. Mulla ei ole muutenkaan seksi usein mielessä.

Vierailija
10/10 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 07:24"]

Normaalit ihmiset eivät petä puolisoitaan.

[/quote]

Ja avioerotkin ovat todella tilastollisia poikkeuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi