Kuinka usein hemmottelette poikaystäviänne uusilla seksikkäillä alusvaatteilla? :3
Tuli mielee kysyy, kun ostin kasan pieniä alusvaatteita poikaystävän iloks. :D Itse ostan pari kolme kertaa vuodes. Siihe ei oo laskettu niitä, mitä poikaystävä ostaa. N23
Kommentit (16)
Miehelleni ostan kalsareita ehkä pari kertaa vuodessa, kun tulee sopiva tarjous eteen.
Itse en käytä koskaan rumia alusvaatteita, eli ilmeisesti hemmottelen sitten miestäni joka päivä. En tosin osta niitä häntä varten, vaan siksi että en pidä rumista sloggeista tai muista mummoalusvaatteista.
Käytän mummoni vanhoja pitkälahkeisisia kermanvärisiä alusvaatteita.
Jaana 43v.
Ostan satunnaisesti miehelle boksereita. Itse käytän risaista vanhoja alkkareita jotka ei edes istu kunnolla kun rahat menee lasten vaatteisiin ja elämiskuluihin. Mies sitten tilannut minulle Kiinasta jotain seksiasuja jotka makkarankuoria ylläni
Ei hän tykkää käyttää niitä, viihtyy ihan peruskalsareissa.
Ei miehiä kiinnosta mikä rätti sen oman akan päällä on. Vieraan päältä ne voi sen huomatakin.
ostaisipa miunki akka kivoja alusvaatteita. ite joudu aina ostaa, ja sit se ei ees pidä niitä. enemmä siunlaisii naisii tähä maailmaa! m36
Jättäisin sellaisen naisen heti joka hemmottelisi minua uusilla seksikkäillä alusvaatteilla. Kaikki miehille suunnatut seksikkäät alusvaatteet ovat vastenmielisiä norsutangaVITSEJÄ.
Mieheni ostaa itse alusvaatteensa ja seksikkyyden sijaan arvostaa mukavuutta.
Vuosi sitten kesällä tuotiin disneylandista pariisista muksun kansssa sille timmit mikkihiiri-pöksyt tuliaisina.
Muksu kattelee mikin kuvaa ja mä hyvin istuvaa persuksen puolta, win-win.
Haluaisin useastikin hemmotella alusvaatteilla, mutta poikaystäväni ei niin välitä hepeneistä. Hänen mielestään musta pitsi ja sukkanauhat eivät pue häntä, mutta minusta hän on kaikissa vaatteissa (ja ihan ilmankin) aina komea ja kuuma.
Itse käytän kunnollisia puuvillaisia tai silkkisiä alusvaatteita. Iho ei kestä muuta.
Joskus jouluna tulee ostettua Black Horset. Onko se nyt sitten hemmottelua vai vaan käytännöllistä...? Seksikästä nyt ei ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytän mummoni vanhoja pitkälahkeisisia kermanvärisiä alusvaatteita.
Jaana 43v.
Ihanaa. Missä voitaisiin tavata ? Käytäthän myös valkoisia jo pidettyjä ja tummentuneita kumisaappaita.
Kuukausittain. Hän rakastaa niitä. Miehelle taas ei kelpaa.