Harrastuksia missä voisi tavata mukavia miehiä..?
Haluaisin 1. Tavata kunnon miehiä (baarikärpäset ei oikein nappaa) 2. Aloittaa jonkun uuden liikuntaharrasteen. Nämä voisi varmaan jotenkin yhdistää, onko kellään ideoita mikä olisi hyvä laji? Olen ennakkoluuloton, 45-vuotias, erittäin liikunnallinen, ei mitään terveysrajoitteita, pk-seudulta. Kiitos vinkeistä!
p.s. Löytyisikö myös jotain tanssikurssia missä rytmitajuton aikuinen voisi oppia tanssimaan edes mitenkuten (ei paritansseja)?
Kommentit (6)
En suosittele. Lintubongarit ovat aika kuivia tyyppejä. Suurin osa joitain lahkolaisia. Minä tiedän kun olen lintubongari vaan en lahkolainen.
Harrastus ja työpiiristä ei kannata etsiä puolisioa. Myöhemmin ne on ne ainoat paikat joihin pääsee hetkeksi eroon puolisostaan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 15:07"]Hanki koira ja kävelytä sitä. Ja tällä en tarkoita koiraa miehen korvikkeeksi.[/quote]
En suosittele. Minullla on ollut koiria viimeiset 20 vuotta ja ei ole kyllä mitään kontakteja sitä kautta tullut, mitkä olisivat säästä small talkauksesta enempään johtaneet. Lisäksi koira sitten rajoittaa todella paljon muita menoja, esim. ei sitä voi täyden duunipäivän jälkeen jättää taas yksin kun lähtisi harrastuksiin, sitä on aika kotiin sidottu, mikä estää sitä miesten tapaamista entisestään.
Itse syytän paljolti sinkkuudestani sitä että olen koirien yksinhuotlajana niin kotiin sidottu.
Hanki koira ja kävelytä sitä. Ja tällä en tarkoita koiraa miehen korvikkeeksi.