Sara Sieppi ilman meikkiä BB:ssa...
Kommentit (20)
Kuka on tyrmäävä kaunotar ilman meikkiä? Ei kukaan!
mun mielestä sara on enemmänkin söpö, kuin mikään kaunotar.. vähän sellanen naapurintyttö (aina silloin kun ei jahtaa lätkäpelaajia :D), mutta siis näyttäisin mieluusti samalta :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 15:41"]
Kuka on tyrmäävä kaunotar ilman meikkiä? Ei kukaan!
[/quote]
Ehkä tuo tyrmäävä on liiottelua, mutta kyllä jotkut meistä on kauniita ilman meikkiäkin, jotkut "vaan" nättejä, söpöjä tai tavallisia. Onneksi kukaan ei ole ruma! :)
Mä haluaisin tietää miltä Marianne kallio näyttää ilman meikkiä.
Siis, kun sillä on aina tosi vahvat silmämeikit. Ei taida olla bb:stakaan sellaista kuvaa?
Mä just sanoin miehelle, että Sarahan on meikittä ja ilman komeaa hymyä ihan tavallinen tyttö. Komea tukka ja hoikka kroppa, mutta naamassa ei ole mitään erikoista. Jotenkin poskipäät ja suun alue työntynyt eteenpäin. Profiili siis kummallinen.
Mutta juu, tuo "ihan nätti" kuvaa hyvin. Opiskelen itse yliopistossa näin vanhemmalla iällä ja voin verrata Saraa opiskelutovereihini puolueettomasti. Joka luennolla on useampi tyttö, joka on kauniimpi kuin Sara. Toisaalta suurin osa on vaatimattomampia.
Anu on kyllä hehkeä! Eikä näytä olevan edes mitään botoxeja tai kiristyksiä ottanut.
No onhan tuo yksi kauneimmista naisista Suomessa meikillä tai ilman. Panisin, mut en saa...
No minustakin kyllä on kaunis, tummapiirteisillä on helppoa kun on paksut tummat kulmakarvat ja ripset (tosi Saralla on lisäksi ripsipidennykset nyt) ja ihokin on yleensä paksumpi ja parempi kuin sellaisen ohuthiuksisen ja ohutihoisen blondin naama kuin minä olen. Ja itselläni on kulmat ja ripsetkin valkoiset, siihen vielä ohut, punertava näppylöitä keräävä iho. Kauheana joutuu meikkaamaan. Sara on kaunis!
Voi kauhee! Niin siinä usein käy kun naamiot riisutaan
Höpö höpö, kaunis on ilmankin meikkiä (vaikka ripsissä pidennykset onkin).
Kaunis se nainen kyllä on, meikillä tai ilman. Mikään järjenjättiläinen ei tosin ole.
Anu Saagimin kauneutta kyllä ihailen. Huomattavasti Saraa kauniimpi vaikka ikää on reilut parikyt vuotta enemmän.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 22:40"]
No minustakin kyllä on kaunis, tummapiirteisillä on helppoa kun on paksut tummat kulmakarvat ja ripset (tosi Saralla on lisäksi ripsipidennykset nyt) ja ihokin on yleensä paksumpi ja parempi kuin sellaisen ohuthiuksisen ja ohutihoisen blondin naama kuin minä olen. Ja itselläni on kulmat ja ripsetkin valkoiset, siihen vielä ohut, punertava näppylöitä keräävä iho. Kauheana joutuu meikkaamaan. Sara on kaunis!
[/quote]Höp höpö sillä mikään paksu iho ole vaan hyvin kaunis nuori nainen
sОчень полезно оттачивать и шлифовать свой ум об умы других:)
Mutta voi sentään Claudiaa, mikä haahka! Ruma niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.
Oon nähnyt Saran livenä usein kuin naapurissa asustelen. On mun mielestä enemmän kategoriaa "ihan nätti" kuin "tyrmäävän kaunis". Meikillä ja vaatteilla saa paljon aikaan. On toki ilman meikkiäkin nätti, koska kasvot ovat symmetriset, mutta mikään erityinen kaunotar hän ei mielestäni ole, ja ymmärrän että halua korostaa meikillä noita silmiään. Tässä vielä kuva Sarasta ilman meikkiä: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/400_px_korkeita_kuvia_2010/2011/05/1141873-max555x555.jpg
Täytyy myös sanoa että on kuvissa jotenkin erinäköinen kuin luonnossa, kun näin hänet ekaa kertaa niin en edes ensin tajunnut kuka on kyseessä (vaikka tiedin hänet julkisuudesta ihan hyvin). (Mikä on tietty ihan ymmärrettävää kun lehtien palstoilla kuvituksena on yleensä raskaasti meikatut mallikuvat, todellisessa elämässä liikutaan ilman meikkiä tai kevyessä meikissä).
Ei mikään tyrmäävä kaunotar ilman meikkiä..
No Saagim on kyllä pyöreästi 30 vuotta Sieppiä vanhempi. Tarkalleen 29.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:15"]
Oon nähnyt Saran livenä usein kuin naapurissa asustelen. On mun mielestä enemmän kategoriaa "ihan nätti" kuin "tyrmäävän kaunis". Meikillä ja vaatteilla saa paljon aikaan. On toki ilman meikkiäkin nätti, koska kasvot ovat symmetriset, mutta mikään erityinen kaunotar hän ei mielestäni ole, ja ymmärrän että halua korostaa meikillä noita silmiään. Tässä vielä kuva Sarasta ilman meikkiä: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/400_px_korkeita_kuvia_2010/2011/05/1141873-max555x555.jpg
Täytyy myös sanoa että on kuvissa jotenkin erinäköinen kuin luonnossa, kun näin hänet ekaa kertaa niin en edes ensin tajunnut kuka on kyseessä (vaikka tiedin hänet julkisuudesta ihan hyvin). (Mikä on tietty ihan ymmärrettävää kun lehtien palstoilla kuvituksena on yleensä raskaasti meikatut mallikuvat, todellisessa elämässä liikutaan ilman meikkiä tai kevyessä meikissä).
[/quote]
Huomaa kyllä miten stailaus jne tekee muutoksen ihmiseen. Sara on nykyään paljon kauniimpi ilman meikkiä kun on kulmakarvat paksut ja värjätyt ja sitten ne ripsenpidennykset suurentaa silmiä tosi paljon.
Joo, itse asiassa siihen kiinnitin ekaa kertaa huomiota kun Saraan törmäsin, eli näytti ihan tavalliselta joskin hyvin huolitellulta naiselta, mutta pitkät ja tuuheat ripsipidennykset kiinnitti huomion. Koska oli muuten aika vähän jos ollenkaan meikattu niin ne pisti silmiin ehkä tuolleen livenä enemmän kuin kuvien tai television välityksellä. Ja vähän jotenkin hassulla tavalla.
11