NORDEA ULOS!!!!
TAHALLAAN LAITTANEET KILTTEILLE SUOMALAISILLE ESTON OMIIN RAHOIHINSA!!!!!!
Kommentit (12)
Just - muka huollossa sivut, kukaan ei voi hoidella mitään asioita. Ruokakaupassa sentään voi käydä ja pikkurahat toimii.
Ettei vaan olla laitettu jollekin korkeakorkoiselle päiväksi isoa summaa eli kaikkien meidän rahat???
Hä? Minä olen tänään ihan normaalisti shoppaillut Nordean pankkikortilla. Mikä ongelmana?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 17:57"]
Lääkkeet selvästikin ottamatta sinulla.
[/quote]
Täh? Et taida oikein olla ajan tasalla nyt itse. sorry vaan!
Nordean koko ylin johtoryhmä seisoi aamulla Hki-Vantaan lentokentällä odottamassa Bahaman konetta. Kovasti näytti matkalaukut pullistelevan kaikilla.
Nordean koko ylin johtoryhmä seisoi aamulla Hki-Vantaan lentokentällä odottamassa Bahaman konetta. Kovasti näytti matkalaukut pullistelevan kaikilla.
Ei pääse ollenkaan verkkopankkiin, ei ole päässyt koko päivänä.
Ei varmaan johdu kenenkään lääkkeiden otosta:)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 18:00"]
Ei pääse ollenkaan verkkopankkiin, ei ole päässyt koko päivänä.
Ei varmaan johdu kenenkään lääkkeiden otosta:)
[/quote]
Sulla varmaan joku muu pankki?
Ettei vaan olisi tullut pankille akuuttia likvideettiongelmaa ja piti varmistaa kassavarojen riittävyys lyömällä tilit kiinni?
Vitun pässit, opetelkaa lukemaan.
Nordea tiedotti tästä jo hyvissä ajoin viikolla. Ja pankkikortti on toiminut koko päivän.
Kannattaa vast'edes LUKEA niitä INFOJA samalla, kun kirjautuu katsomaan, ovatko ne sossutuet tilille kolahtaneet.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 17:57"]
[/quote]
Täh? Et taida oikein olla ajan tasalla nyt itse. sorry vaan!
[/quote]
Mesoamisesi jonkun pankin huoltokatkoksen johdosta ei ole suhteessa itse tapahtumaan. Aikuinen ihminen ei normaalisti moisesta kilahda.