G: Kuvaile itseäsi, miltä näytät juuri NYT. ev
Kommentit (12)
Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja kuparinruskea täydellinen iho. Istun tuolilla jalat ristissä. Minulla on pieni toppi ja miniminihame. Jalassa on piikkikorkoiset sandaalit. Ei alusvaatteita.
Jalassa mustat pellavahousut ja yläosana musta ladyfit t-paita. Paljaat jalat kuten aina. Päällä myös Ergo, josta vauva siirtyi juuri lattialle. En ole kovin ruskettunut. Niin ja olen hiukan ylipainoinen, mutta pikemminkin tanakka kuin lihava.
Vierailija:
Jalassa mustat pellavahousut ja yläosana musta ladyfit t-paita. Paljaat jalat kuten aina.
Hiukset sutaistu kiinni ja juurikasvu on kamala. Päällä tummanvihreä t-paita ja siniset farkkushortsit. Meikkiä ei ole rahtuakaan ja olo on hiukan hikinen.
Silmälasit. Meikkiä on työpäivän jäljiltä. Alasti(!!!), suihkuun menossa.
hiukset ihan sekaisin, mutta puhtaat, johtuu siitä, että oltiin koko perhe juuri painimassa sängyssä...
samalla meidän 8 kk vanha vauva pörisytteli molempien käsi joten posket ja kaiki ovat ihan sylessä =)
menossa,salaatin tein just jääkaappiin,alan pakata kapsäkkiä huomista varten,peiliin kun katton niin joku petolintu siellä vahtaa takaisin
armynvihree pellavapaituli ja mustat alkkarit. Ruskettunut, punaiset varpaankynnet. Ei meikkiä. Kohta suihkuun, lähden kaverin kanssa ulos.
vartalonmyötäinen paita, jossa läpälliset taskut ja 2 nepparia. Mustavalkoiset pikkupöksyt ja valkoiset vanhat kulahtaneet tissiliivit. Pituutta 171, painoa about 60, kuppikoko 75D nyt alkaneen raskauden myötä. Vaaleat puolipitkät hiukset auki, ruskettunut iho, ei meikkiä tänään, siniset silmät, kestoväri ripsissä ja kulmissa. Avojalat ja lakatut varpaankynnet.
Päällä on reikäinen harmaa t-paita ja mustat housut, onkohan nää sellaset caprit. Meikkiä ei oo eikä sukkia eikä kenkiä.
Maha pinkeenä odotellaan kakkosta synytväksi hetkenä minä hyvänsä.. Ihanat rennot lökärit ja toppi päällä tukka vaan pinnillä kii, kun ei jaksa laittaa. kevyt kesä meikki.. Ihan jees rusketus..
olen aika ruskettunut, päälläni on musta t-paita, khaki-musta kuviollinen hame, valkoiset alusvaatteet, nilkkakoru, violetit sandaalit ja sydän korvikset. Joo ja hieman pyöreähkö olen.