Laihdutus on vienyt tissit
Olen laihtunut kevään ja kesän aikana 86 kg:sta 62:een. Se on aiheuttanut sen, että kuppikoko on myös pienentynyt. Entinen DD85 on auttamatta liian iso, kokeilin eilen kaupassa kokoa C80 ja sekin jäi hieman liian isoksi. Tai siis niin, että kuppien keskiosaan jäi tyhjää tilaa, kun taas reunoilta, eli kainaloiden puolelta rinnat hieman tursusivat yli. Eli missä oli vika? Vuosiin kun ei ole tarvinnut kuppikokoa miettiä, niin nyt en muista onko vika senttimäärässä vai kuppien kokoluokassa? Pitäisikö kokeilla C85 vai B85? Vai C70? Äh, osaisiko joku auttaa tyhmää..?
Kommentit (8)
Itsellä painonpudotus ei ole ollut noin suuri (onnittelut aloittajalle!), mutta itse huomasin että kun paino tippui 75--> 61 kiloon niin tissit katosivat. Sekin mitä niistä jäi jäljelle, on alkanut roikkua. Rintani ovat kuin kaksi paistettua kananmunaa, tosi kivaa 22-vuotiaalle.
Mene liivikauppaan, jossa saat asiantuntevaa apua myyjältä. Esim. Funky Lady tms. Niillä ohjeilla osaat ostaa muualtakin sitten.
Kiitos, minustakin on muuten hienoa saada ylipaino pois, mutta tosiaan rinnat ovat nyt kuin patalaput. :(
Laihduin muuttamalla ruokamäärää ja säännöllistämällä ruoka-aikoja. Ennen saatoin ahmia lautasellisen lounaalla ja vielä suuremman päivällisellä, muuten menin vaikka yhden leivän ja kahvikupillisen voimalla. Nykyään syön aamiaisen, lounaalla vaikka salaatin, pienen välipalan, päivällisellä ruokaa niin, että ainakin puolet lautasesta on jotain tuoretta, lisuketta ja proteiinia vähemmän kuin ennen ja iltapalalla jotain minkä voimalla jaksaa aamuun asti. Alku oli todella hankalaa, nälkä oli niin kova että mieli teki ahmia vaikka herkkuja nälkäänsä. Pidin kuitenkin pääni, ja viikon päästä helpotti. Olen sairastellut, jonka takia minulla on selkä- ja jalkakipuja. Liikuntaa voin siis harrastaa vielä melko vähän, kauppareissukin kävellen voi olla työn takana. Odotan kuitenkin, että paranen, niin pääsen harrastamaan jotakin mikä myös kiinteyttää kroppaa, nyt pahimmat läskit ovat kadonneet lähinnä jaloista, lantiosta ja käsivarsista. Ja niistä tisseistä.. :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 20:15"]
Mene liivikauppaan, jossa saat asiantuntevaa apua myyjältä. Esim. Funky Lady tms. Niillä ohjeilla osaat ostaa muualtakin sitten.
[/quote]
Kiitos vinkistä! Pitääkin mennä asiantuntevaan liikkeeseen. Pitäisi muutenkin panostaa kunnon liiveihin, näyttäisi hieman paremmalta kuin summa mutikassa valitut halppis-liivit.
Kannattaa mennä liikkeeseen tai vähintään itse mitata rinnan alta ympärysmitta ja sen pohjalta etsiä sopivaa kokoa. Mulla sama edessä, paino pudonnut 87kg:sta 66kg. Talvella käytin 80E ja 75F kokoja, mittasin jo ympärysmitan, varmaan 70D olisi lähimpänä.
Myös chance on hyvä liiviliike, olen saanut asiantuntevaa palvelusta. Ja valitettavasti, tissit on läskiä (+maitorauhaset) ja laihtuessa tissit häviävät. Itselle kävi niin laihdutuksen alussa, että vain tissit hävisivät, se mahamakkara, josta halusin eroon oli aika tiukassa, mutta kyllähän sekin siitä sitten hävisi. Mutta se on todella suuri järkytys, kun ensimmäisen kerran tajuaa, että eihän minulla ole tissejä enää! :)
Vau miten sait laihdutettua?