Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin panosi, jonka fiksuna vältit

Vierailija
15.09.2013 |

Noloin panoni olisi ollut työmatkalla Saksassa, jossa perheellinen esimieheni esimies (nainen) olisi antautunut edessäni. Olin tukenut häntä henkisesti eräässä työasioihin liittyvässä asiassa aiemmin ja hän katsoi ilmeisesti, että tämä olisi ollut minun toivoma palkinto siitä. Seisoimme Munchenissä hänen hotellihuoneensa edessä executive kerroksessa.

Seksikkään näköinen nelivitonen nainen, organisaation johtaja. Toivotin hänelle hyvät yöt hymyillen. Näin minusta ei tullut perheenrikkojaa. Jos hän olisi ollut vapailla markkinoilla, olisin hypännyt sänkyyn munat suorina.

terveisin Mies 40v, jolla harkintakyky pelaa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tähän osaisin vastata.

Olin juuri aloittanut seurustella nykyisen mieheni kanssa, kun tapasin Lontoossa diskossa aivan ihanan miehen, jonka kanssa tanssin sen illan. Hän olisi varmasti vienyt minut kotiinsa, mutta sanoin heipat ja katosimme kumpikin kuutamoyöhön omille suunnillemme. 

Toisen kerran meinasin hairahtaa entiseen luokkakaveriini, tästä on jo pidempi aika. Olin tuolloin vapaa, mutta tämä tyyppi olisi ollut niin totaalisen väärä jo ihan pelkkänä panona, että onneksi homma jäi suuteluasteelle. 

Vierailija
2/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millä tapaa tuo olis ollut nolo.. Eikö tuossa nyt ollut ideana vaan se, että pääsit tänne kerskumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin muutamille treffeille veljeni kaverin kanssa. En kehdannut kieltäytyä, kun oli etäisesti tuttu tyyppi mullekin. Tyyppi oli ihan mukava, mutta ei kyllä ulkoisesti miellyttänyt yhtään, enkä olisi voinut kuvitella hänen kanssaan kuin korkeintaan kaveruutta.

Toisilla treffeillä mies teki pelimies-liikkeen, eli sanoi, että viimeinen bussi meni jo, saanko tulla sun luo yöksi? Laitoin tyypin sohvalle nukkumaan. Ei onneksi yrittänytkään mitään muuta, mutta sen jälkeen hän ei ottanut enää mitään yhteyttä. Oli kai pettynyt, kun ei päässytkään viereen. 

Vierailija
4/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni otsikko on ristiriitainen.

Vierailija
5/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olis ollut tuntematon ruotsalainen vessankopissa. Onneksi muistin häipyä.

Vierailija
6/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä baarista yhden puolitutun miehen matkaan. Kysäisin vielä ennen lähtöä, onko hänellä kortsuja (itselläni ei ollut) vai haetaanko matkan varrelta joltain huoltsikalta. Miehen vastaus oli "En mä käytä." Hrr... Eipä kauheasti sitten napannutkaan lähteä tuollaisen tyypin messiin.

Vierailija
7/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuolen (paljon nuoremman) siskon mies yritti useamman kerran tehdä lähempää tuttavuutta, mutta pidin pääni vaikka mies namu olikin. Nyt olen sen namun kaverin kanssa kihloissa, joten todellinen onni etten antanut. 

Vierailija
8/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eksäni kanssa ottamassa kuppia ja päädyin hänen luokseen nukkumaan. Keskellä yötä hänen kaverinsa soittaa että saako tulla nukkumaan humalaansa pois. Itse nukuin sohvalla ja tämä eksäni kaveri yritti kerran, sanoin että herra on hyvä ja nukkuu lattialla. Onneksi tajusi pysyä siinä.

..olisihan se ollut noloa eksän kuunnella makuuhuoneessaan.

Vierailija
9/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen luokkalainen. Ei mitenkään hyvännäköinen, kouluaikoinakaan tyyppi ei ollut mitenkään erityisen mukava, joten onneksi jäi vain suutelun asteelle - tosin sekin jo hävetti aika paljon seuraavana päivänä...

Vierailija
10/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pano voi olla sellainen, jota ei ole pannut?

Ja ap, tuossa ei ollut mitään noloa, kunhan haluat repostella. Turhaa.

Vierailija
11/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverin kanssa lähdössä jatkoille joidenkin ehkä just ja just 18-vuotiaiden lippispäisten amiskundien kanssa. Itse oltiin muutama vuosi vanhempia. Onneksi meidän kolmas kaveri ennätti väliin, ennen kuin ehdittiin hypätä samaan taksiin poikien kanssa. Pojat vaikutti vähän reppanoilta. Parasta oli, kun intouduttiin suutelemaan kaverin kanssa kiihkeästi ja pojat totesi kuin yhdestä suusta: "Hyi saatana, lesboja!"

Jotenkin olisin voinut kuvitella, että aika monet miehet vaan innostuu, kun kaksi naista suutelee, mutta, niin... onneksi ei ehditty aiheuttaa pojille enempää järkytystä.

Vierailija
12/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 22:07"]

Oltiin kaverin kanssa lähdössä jatkoille joidenkin ehkä just ja just 18-vuotiaiden lippispäisten amiskundien kanssa. Itse oltiin muutama vuosi vanhempia. Onneksi meidän kolmas kaveri ennätti väliin, ennen kuin ehdittiin hypätä samaan taksiin poikien kanssa. Pojat vaikutti vähän reppanoilta. Parasta oli, kun intouduttiin suutelemaan kaverin kanssa kiihkeästi ja pojat totesi kuin yhdestä suusta: "Hyi saatana, lesboja!"

Jotenkin olisin voinut kuvitella, että aika monet miehet vaan innostuu, kun kaksi naista suutelee, mutta, niin... onneksi ei ehditty aiheuttaa pojille enempää järkytystä.

[/quote]

Tossa stoorissa nolointa oli teidän tyttöjen huomiohuoraus suutelemalla toisianne :DDDD

Vierailija
13/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 22:07"]

[/quote]

Tossa stoorissa nolointa oli teidän tyttöjen huomiohuoraus suutelemalla toisianne :DDDD

[/quote]

Arvasin, että joku tähän tarttuu. Me nyt muutenkin aina suudellaan kyseisen kaverin kanssa humalassa, ei ollut tarkoitus erityisesti huomiohuorata. Suutelu on kivaa. Poikien reaktio oli vaan niin jäätävä.

Vierailija
14/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 21:54"]

Miten pano voi olla sellainen, jota ei ole pannut?

Ja ap, tuossa ei ollut mitään noloa, kunhan haluat repostella. Turhaa.

[/quote]

En ole ap, mutta onhan tuo ihan näpsäkkä otsikko, herättää ristiriitaisuudellaan huomion ja siitä heti tajuaa, mitä se tarkoittaa. Voishan sen muotoilla vaikeasti tyyliin: "Kerro siitä hetkestä, kun oli lähellä, että olisit pannut jotain henkilöä, mutta jälkeenpäin olit tyytyväinen, kun niin ei sittenkään tapahtunut." Kukaan ei jaksais edes lukea koko otsikkoa. :)

Vierailija
15/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oikeasti olis miehelle nolo pano, jota ei tapahtunut? Tuksu? Joku muu?

Vierailija
16/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 23:16"]

[/quote]

Case closed!!! Tähän ei enää ole vasta-argumentteja olemassakaan! =))

Vierailija
17/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kunnon miehelle nolo pano olisi pettää vaimoaan tai naisystäväänsä.

Vierailija
18/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 23:28"]

[/quote]

[/quote]

Ap:kin vaikutti fiksulta, kun kieltäytyi menemästä sänkyyn perheellisen naisen kanssa. Arvostan todella paljon. Hieno, että kunnollisia miehiä löytyy. :)

Vierailija
19/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välttänyt monta noloa panoa sillä että olen sammunut tai alkanut oksentamaan ennen kuin olisi pitänyt kännipokauksen kanssa alkaa itse panohommiiin... 

Vierailija
20/24 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 23:28"]

[/quote]

[/quote]

Käytän ehkä hieman eri kohdassa sanaa nolo, mutta hmm, hyväksyttäköön.