Onkohan Ahteella ja Rädyllä ollut suhde?
Mun mielestä Hilkalla ja Rädyllä on selkeästi ollut suhde, minkä Räty on halunnut lopettaa ja Hilkka ei ole sitä sulattanut. Yksi asia johtanut toiseen ja saatu kunnon riita päälle. Kuulostaa niin tyypillisiltä ex-pariskunnan nokittelulta tuo touhu, katkeraa ja erittäin henkilökohtaista,vaikka ne työasioiksi naamioidaankin.
Kommentit (11)
Mä sanoisin taas että jättäjä-jätetty kuvio oli toisinpäin.
Niin muuten varmaan ollutkin. Siis että Hilkka on jättänyt Timpan ja Napoleon-kompleksi on vyörynyt tosissaan päälle.
Hilkka rakastui valtaan mutta sai pakit!
On ehkä ollutkin. Miettii niitä Matti Ahteenkin sekoiluja, niin on ehkä Hilkan tehnyt mieli maksaa potut pottuina miehelleen.
No, suhteilla saatu työpaikka, johon ei rahkeet riittäneet. Mutta kaikesta päätellen ei ole häävit esimiestaidot tuolla hymypoikapomollakaan.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 20:01"]
Ei ole ollut. Sisäpiiritietoa.
[/quote]
Jos et ole Timppa tai Hilkka, et ole sisäpiiriä ja et voi tietää.
Minullakin oli lyhyt suhde työkaveriin, josta seurasi hirveä välirikko Ja kaikki tämä tapahtui kenenkään tietämättä.
Mä en usko, että heillä mitään suhdetta on ollut, mutta varmaan ihan normaali, luottamuksellinen työtoveruus. Hilkka on ekaksi sietänyt kilttinä tyttönä Rädyn sairasta käytöstä. Mutta rajansa kaikella. Noita luonnevikaisia johtajia tuntuu Hakaniemessä olevan enemmänkin. Sitä en tajua, että ihmiset suostuu heidän alaisuudessaan työskentelemään.
Aivan selvästi on ollut suhde.