Marokkoon avoparina??
Hei,
olemme poikaystäväni kanssa miettineet matkaa Marokkoon. Paikan päällä ei ymmärtääkseni ole laillista olla parisuhteessa ilman että olisi naimisissa (olemme heteropari)? Kysymys kuuluukiin, voimmeko oikeastaan lähteä yhdessä lomalle tähän kohteeseen?
mietimme myös, että laittaisimme sormukset vasempiin nimettömiin, ja uskottelisimme olevamme naimisissa, mikäli emme muuten pääse lomalle lähtmään. mitäs tähän tuumaatte?
kiitos kovasti avusta! :)
Kommentit (6)
Mistä ihmeestä olet tuollaista kuullut (ja vielä uskonut)?
Hei!
Kiitos viestistäsi.
Meillä ei valitettavasti ole Marokkoa matkakohteena, niin en osaa vastata tähän asiaan.
Suosittelen olemaan yhteydessä Marokon suurlähetystöön
puh. 09 612 2480 varmistaaksesi asian.
Terveisin, Mari / Finnmatkat
Olin mieheni kanssa avoparina lomalla Agadirissa jo vuonna 1989, eikä kukaan kohottanut edes kulmakarvaansa asian suhteen.
En tiedä, voiko avoparina asuminen olla ongelma paikallisille jossain syrjäisemmillä seuduilla, mutta esim. Agadirissa jopa miesparit kävelivät jo tuolloin avoimesti käsi kädessä.
Ap, voit ihan rauhassa ryhtyä suunnittelemaan marokon lomaa.
Minä olin myös 80-90 lukujen vaihteessa Marokossa silloisen poikaystäväni kanssa, minä 16-, hän 17-vuotias. Eikä todellakaan ollut mitään ongelmaa.
Olin Marokossa aikoinaan pari kuukautta (yksin) ja kyllä siellä harrastetaan esim. esiaviollista seksiä sekä yhden yön suhteita ihan siinä missä muuallakin; tosin, jos halutaan säilyttää naisen neitsyys, varsinaista yhdyntää ei tapahdu. Tämä ihan paikallisten kertomaa.
Kukaan ei varmasti korvaansa lotkauta sille oletteko naimisissa vai ette, kyllä siellä sen verran ollaan jo kansainvälisiä ja turisteihin tottuneita. Eri asia jos olisitte menossa Jemeniin.
Ei ole mikään ongelma, ei Marokossa olla niin ahdasmielisiä. Agadirissa on nähty turisteja joka lähtöön. Marokossa on turisteja käynyt jo vuosikymmeniä, varsinkin eteläeurooppalaisia. Ei ole mikään uusi lomakohde. Hippikulttuuri on siellä myös kukoistanut aikoinaan, monetkin muusikot / taiteilijat ovat aikoinaan viettäneet siellä aikaa.