Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te naiset oikein teette treffipaltoilla, kun olette niin passiivisia?

Vierailija
25.08.2020 |

Ettekä voi ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä keneenkään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan siellä passiivisia. 

Vierailija
2/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ottavat yhteyttä, mutta vain kiinnostaviin miehiin.. Sinä et taida sellainen olla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen siellä juuri amerikkalaisen amiraalin kanssa, vaikuttaa hyvin lupaavalta!

Vierailija
4/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan toki yhteyttä niihin, joista olen kiinnostunut. Vain niihin, joista olen kiinnostunut, en muihin.

Vierailija
5/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan aina yhteyttä mieheen, josta olen kiinnostunut. Olen aina tehnyt niin. Ei kannata yleistää että kaikki naiset olisivat passiivisia. Helsingissä asuessani olin tosin aktiivisempi koska siellä paljon enemmän miehiä, nyt joutunut olemaan vähän passiivisempia kun asun Treella jossa vähän miehiä.

Vierailija
6/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin täällä Tampereella vähän meitä miehiä muka?

Vierailija
7/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tehdä aloituksia, mutta vastaan kyllä kaikille. Olen kuitenkin aktiivinen keskustelija, mutta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta on käynyt jo lyhyessä keskustelussa selväksi, että mies haluaa vain seksiä ja hänelle on kauniin yhdentekevää millainen ihminen minä olen tai miten meillä synkkaisi. Nämä muut sitten ovat jääneet yhden tai kahden treffin jälkeen. Parisuhde on ilmeisesti vanhanaikainen keksintö.

Vierailija
8/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varattu eikä omaa kokemusta, mutta olen seurannut vierestä, kun ystäväni (sinkkunaisia) ovat etsineet seuraa. Ovat saaneet niin paljon yhteydenottoja, että ei heillä ole ollut mitään syytä tai edes aikaa lähestyä ketään itse. Ja sitten saavat toisinaan vihaisia viestejä, että miksi eivät vastaa.

Vierailija
9/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset ottavat yhteyttä, mutta vain kiinnostaviin miehiin.. Sinä et taida sellainen olla..

Miksi nainen edes vaikkapa Tinderissä mätsäisi miehen kanssa, joka ei ole kiinnostava?

Vierailija
10/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota yhteyttä kun etsin seuraa tositarkoituksella eikä voi tietää mitä mies hakee.

Vierailija
11/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn siellä vaan kyttäämässä näkyykö tuttuja. En todellakaan haluaisi tavata ketään ventovierasta miestä deittisovelluksen kautta.

Ties mikä sekopää on.

Vierailija
12/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan toki yhteyttä niihin, joista olen kiinnostunut. Vain niihin, joista olen kiinnostunut, en muihin.

Sama. Lopun ajan käytän siihen, että tutustun minua kiinnostavien miesten teksteihin, saatan googlailla joitain niissä mainittuja sarjoja/bändejä/taiteilijoita/poliittisia suuntauksia jos eivät ole jo tuttuja, hion omaa tekstiäni jos saan idean miten siitä saa informatiivisemman, jne.

Pyrin kirurgintarkkaan valikointiin jo ennen kuin otan yhteyttä kehenkään, niin ei mene liikaa aikaa deittipalstailuun/Tinderöintiin. Näin myös pääsen melko varmasti treffeille, joilla on aina mukavaa!

Vierailija
13/13 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nähdä vaivaa, kun miehet tekee sen puolestani. :---) Joskus voin kyllä aloittaa keskustelun, mikäli esittelytekstistä kumpuaa jotain kommentoitavaa.