Montako hajuvettä omistat?
Kommentit (69)
Neljä.
Chanelin allure
Chanelin chance (erityisesti kesätuoksu)
Chanelin coco (erityisesti talvituoksu)
Chanelin allure sensuelle.
-Elie Saab
-joku Gucci (saatu lahjaksi)
-joku Versace (sama)
-Hugo Woman
-Lancome hypnose jotain (?)
3 riittäisi, elie saad, hugo woman ja joku muu.
Yhden, Kenzon Flower. En voi töissä käyttää hajusteita ja harvoin niitä tulee käytettyä vapaallakaan. Tuo yksi lempparini riittää minulle, jos olisi useampia, ne menisivät vain vanhaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 20:03"]
Neljä.
Chanelin allure
Chanelin chance (erityisesti kesätuoksu)
Chanelin coco (erityisesti talvituoksu)
Chanelin allure sensuelle.
[/quote]
Mainitsen lisäksi, että itse olen astmaatikko ja allerginen monille asioille. Nämä tuoksut eivät aiheuta oireita minulle. Käytän toki maltillisesti.
3. Joku mausteinen kausiversio j'adoresta, romance (kielo, aiheuttaa välillä migreenin), halpis image, josta en oikein välitä enää.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 23:29"]
Taas tänne tulee niitä allergia- ja migreenimarmattajia jotka eivät voi sietää muita tuoksuja kuin omaa hien ja paskanhajuaan. Missään muualla maailmassa ei ole niin tuoksuvastaista ja "allergista" porukkaa kuin Suomessa.
[/quote]
Äläh ny hermostu. Mä olen samaa mieltä että paljon on näitä mukamas allergikkoja jotka tekee itsestään numeron pääkivuillaan ja hengenahdistuksillaan, mutta on ihan oikeastikin allergisia. Itte en ole mutta mies on, aivan oikiasti.
Yhden, mut en käytä sitä kuin hyvin harvoin. En tykkää hajusteista, en pesuaineissa enkä missään.
Guerlainin Shalimar, Mexx Pure ja kölninvesi
Nolla. Käytin hajuvesiä vähän yli parikymppiseksi, kunnes aloin saada niistä päänsärkyjä.
yhteensä 5: DKNY, chanellin change, 2 kenzoa, hermes
Taas tänne tulee niitä allergia- ja migreenimarmattajia jotka eivät voi sietää muita tuoksuja kuin omaa hien ja paskanhajuaan. Missään muualla maailmassa ei ole niin tuoksuvastaista ja "allergista" porukkaa kuin Suomessa.
[/quote]
He älä viitsi, minä ainakaan en voi migreenilleni ja allergioilleni mitään. Mielummin olisin ilman. Mielelläni käyttäisin kaikkia ihania tuoksuja, mutta en vain pysty.
Olet kyllä siinä väärässä, ettei allergioita ja tuoksuyliherkkyyksiä ole muualla kuin Suomessa. Tuoksujen käyttämättömyys ei myöskään tarkoita huonoa hygieniaa. En suoraan sanoen ymmärrä, miksi sinun täytyy loukata muita ihmisiä puhumalla heistä näin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 20:26"]
[/quote]
Äläh ny hermostu. Mä olen samaa mieltä että paljon on näitä mukamas allergikkoja jotka tekee itsestään numeron pääkivuillaan ja hengenahdistuksillaan, mutta on ihan oikeastikin allergisia. Itte en ole mutta mies on, aivan oikiasti.
[/quote]
Ihan uteliaisuudesta: mistä sen muka-allergikon tunnistaa?
kuusi. ja kaikki käytössä, ei mitään vanhoja puteleita. rakastan hajuvesiä :)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:41"]
Omistan 46 kappaletta :D Minulla on ne lajiteltuna kevät-, kesä-, syys- ja talvituoksuihin.
Suosikit ovat Creediltä, Annick Goutalilta, Guerlainilta, Byredolta ja Maison de la Vanillelta :)
[/quote]
Noista suuri osa vanhenee kyllä varmasti. Jollet sitten suihkuta puolta pullollista päivässä :)
BURBERRY brit,TOMMY HILFIGER eau de prep,TRUSSARDIi donna,gucci gorgeous gardenia,ESCADA cherry in the air,ESCADA incredible me,CLEAN shower fresh,DNKY be delicious,BURBERRY the beat.IKÄ36V
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:11"]
Noin 10 hajuvettä on kaapissani.
Tresor, Avonin Love to the fullest, Paris, Lou Lou Blue, Pleasure, So de la renta ja lisäksi pieniä pulloja ja jotain vanhoja halpiksia.
En malta heittää mitään pois vaikka ovat vanhoja, ovathan pullotkin jo niin kauniita. Tuoksut tuovat myös muistoja mieleen.
Nykyään en osta hajuvesiä, yritän käytellä nämä ensin loppuun. Toisaalta lahjaksi tulee hajuvesiä, joten kokoelma lisääntyy kuitenkin.
Toivoisin kauppoihin jotain todella söpöjä pulloja. Nina Riccillä on ihania ne omenapullot, mutta toivoisin muitakin.
Arkikäytössä käytän rolloneja. Ne ovat tehokkaita, eivätkä todellakaan voimakkaan hajuisia.
[/quote]Ihan vain tiedoks,että tuoksut etikoituu kun vanhenee.Pitäisin yli kaksi vuotta vanhat vain koristeina,käytettäviksi niistä ei enää ole.
Jostain syystä rakastan hajuvesiä... laitan vaikka yksikseni olisin kotona ja sitten nuuskuttelen ranteita pitkin päivää.
Lady million
Amor amor
Amor amor intense tai vastaava
Amor amor mikälie kausituoksu
Alien
Pure poison
joku Jean Paul Gaultierin, kantikas pullo, jossa korsettitorson kuva.
Haluaisin seuraavaksi Valentinon Valentina (?) -tuoksun tai sitten Nina Riccin jonkun omenatuoksun.
Nyt 2 kpl
Marc Jacobs: Daisy (se vaalea)
Lancome: Miracle
Lapseni saa kovan päänsäryn voimakkaista (ja varsinkin makeista tuoksuista). Nuo kaksi ovat ok =) Tykkäsin lisäksi Lacosten jostain naisten tosi raikkaasta tuoksusta (en muista nimeä, litteä kapea pullo, sinertävä) ja Stockalla myytävästä, ei varsinaisesti hajuvedestä (löytyy kodinosastolta) tuoksusta nimeltä "puhdas pyykki" tms.
yhden, DKNY.