Olisinko mä siis oikeutettu johonkin kelakorvaukseen? t.lesbotaibivaimikä
niin mä siis 30vuotiaana aloin seurustella naisen kanssa vaikka sitä ennen olin 15vuotta miehen kanssa. voinko mä hake eheytykseen jotain kelakorvausta? Mun täytyy kuitenkin varmaan töistä ottaa sairaslomaa tai jotain? osaatteko neuvoa?
Kommentit (12)
Joo kannattaa hakeutua eheytykseen!! Ota samalla vasenkätinen kaverisi mukaan, nii ja se tyttöystäväs! Saatte varmaan jonkun ryhmäalennuksen! Ja homofobisilta veronmaksajilta saatte kelan kautta korvauksen ;)
Mene papin luokse. Se ajaa susta demonin ulos. Sen jälkeen saatat hetken aikaa käydä kuumana kaikkiin mahdollisiin miehiin, joten kannattaa pitää ainakin kahden viikon sairasloma jollain verukkeella. Kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:12"]
Mene papin luokse. Se ajaa susta demonin ulos.
[/quote]
En haluaisi kieltää Darwinia ja Galileita.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:12"]
Mene papin luokse. Se ajaa susta demonin ulos.
[/quote]
En haluaisi kieltää Darwinia ja Galileita.
[/quote]
No uskovaisethan sanoo, että Jeesus auttaa, vaikka siihen ei uskoisikaan.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:16"]
[/quote]
Hehän sanovat myös, että Jeesus hyväksyy kaikki sellaisina kuin ovat.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:16"]
[/quote]
Hehän sanovat myös, että Jeesus hyväksyy kaikki sellaisina kuin ovat.
[/quote]
Joo, mutta sitten tulee "paitsi" ja pitkä lista niitä, joita ei vain voi hyväksyä.
ei mulla muuten ole sellaista homovakuutusta ja nyt sitä on varmaan myöhäistä hakea. Antaako työnantaja tähän jotain apua? Olen valtiolla töissä
ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:20"]
Antaako työnantaja tähän jotain apua? Olen valtiolla töissä
[/quote]
Nyt haet apua täysin väärältä taholta, valtiohan nimenomaan homottaa suomalaisia.
vasenkätisyyten en tarvitse eheytystä koska osaan kirjoittaa myös oikealla kädellä joten sitä ei kukaan huomaa... se kai ei ole ongelma vasta kun joku sen huomaa niin se alkaa häiritä.
Lesbous mussa kyllä näkyy ulos päin jos olen tyttöystävän kanssa liikkeellä eli se varmasti häiritsee, mutta toisaalta osaan liikkua luontevasti myös miespuolisten ihmisten kanssa eli niiltä osin olen ihan ok.
Erosin kyllä kirkosta kun ei uskoni enää riittänyt enkä halua rukoillakaan enää, mutta kai se on Jeesuksen tapa koetella mua. Kirkosta tai papilta voisin kysyä apua tähän myös jos sieltä joku lähettäisi mulle Jeesuksen apuun...
ap
Nyt mä keksin! Sut pitää ehdollistaa pois lesboudesta. Kiinnitetään suhun joku laite, joka antaa sähköiskun, ja aina kun huoneeseen tulee nainen, se antaa iskun. Tätä jatketaan niin kauan kunnes olet oppinut vaistomaisesti pelkäämään naisia.
alatko kehittelemään tuota laitetta? :) mutta tuolla laitteella ilmeisesti en ala myöskään pitämään miehistä... tai mulle nyt on oikeastaan sama onko ihminen mies vain nainen vai molempia... kunhan rakautta on.
ap
Homous poistettiin sairausluokituksista nimenomaan siksi, ettei kelan tarvitsisi maksaa eheytyshoitokorvauksia. Mutta on kai sinulla homousvakuutus?