Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun torissa myy jotain

Vierailija
24.08.2020 |

Niin kun kertoo postikulut niin ihmiset hiljenee tai ei voi ottaakaan tuotetta. Jännä homma kun huutonetissä KUKAAN ei ikinä marmata postareista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita postikuluja ilmoitukseen?

Vierailija
2/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkohan ilmoittaa postikulut siinä ilmoituksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siihen ilmoitukseen jo kirjoittaa ne postikulut. Itse en edes torista suostu lähettämään mitään. Laitan ilmoitukseen aina tekstin "Vain nouto" ja jos joku laittaa sen jälkeen viestiä ja kysyy postitanko niin en vaivaudu edes vastaamaan.

Vierailija
4/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinä niistä postikuluista veloitat, jos ostajat eivät sen vuoksi enää vastaa mitään?

Veloitatko pelkästään postipaketin hinnan, vai sen lisäksi "pakkauskuluja ja postiinviemisen vaivasta 5 euroa, lisäksi särkyvän lisä 20 e"?

Särkyvän lisää ei tarvitse maksaa, kun vain pakkaa tavaran huolella. Ei niitä paketteja sen paremmin kohdella, se on vain rahastuskeino eikä mikään tae siitä, että tuote pääsisi ehjänä perille. Reilusti vain rytättyä sanomalehteä pahvilaatikon sisään ettei tuote pääse kolhiintumaan ja tarvittaessa isompi laatikko, ei sitä johon tuote ei edes yksistään mahdu. Ja moni kyllä määkii, että pitäisi lähettää esim. mukeja liian pienessä laatikossa kun eivät halua maksaa 2 e enemmän postikuluja. Haluavat sitten ilmeisesti mukit rikkinäisinä perille?

Minulla ei ole tullut postikulujen kanssa ongelmia kun en veloita ylimääräistä. Mutta tingitään kyllä joka kerta. Jostkut tinkivät hintaa alemmas siksi, että joutuvat maksamaan postikulut.

Ja muutenkaan ilmoitusta ei osata lukea, joten en vastaa mitään typeriin kyselyihin joihin vastaus on jo ilmoituksessa.

Käytöstavattomien kanssa en myöskään tee kauppaa, eli jos myyn jotain 20 eurolla, niin en vastaa mitään "TIUKKA HINTA?????????????" -viesteihin. Tai "10e" -viesteihin. Enkä jaksa vänkääjiä, jotka tinkaavat hinnan puoleen sillä verukkeella, että joku kaverinsa voisi joskus käydä hakemassa niin minun ei tarvitse postittaa.

Myyntihinta on se mikä ilmoituksessa lukee. Parhaimpia ovat ehkäpä ne, jotka tulevat noutamaan, mutta heillä on liian vähän rahaa mukana. Jos tuote maksaa 6 euroa, heillä onkin vain 5 euroa mukana. Jo tuote maksaa 10 e, heillä on vain 8 e mukana. Jos tuote maksaa 100 e, niin hupsista kun onkin vain 90 e mukana... :') Ja hirveä rääkyminen kun sanon, että tuotteen saa mukaansa kun on antaa ilmoituksessa ilmoitettu rahasumma :D

Vierailija
5/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ihan hyvin menee kaikki, kun ilmoitan postikulut kuten ne todellisuudessa ovat.

Vai oletko sä niitä, jotka velottaa 10e pakkauksesta ja postiinviennistä?

Vierailija
6/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina laita lähetyskuluja erikseen ilmoitukseen. Suurin osa ostajista tietää, että ne tulevat hinnan päälle. Yleensä lähetän Ärrällä 5,90 euroa.

Jotkut tietysti pitävät hintaa korkeana, mutta aika vähän on kauppoja tyssännyt lähetyskuluun. Jos kulut ovat ne mitkä oikeasti ovat.

Se on kyllä tuttua, että jotkut hiljentyvat vaikka ovat kovin innokkaita ensin. Alussa jaksoin kysellä perään, mutta nykyään en jaksa. Jos hiljenee niin hiljenee.

Harmittaa kyllä kun itse vastailee kohteliaasti kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan