Tua ja Esa Tikkanen eronneet! :(
Kaveri kertoi Tuan päivittäneen facebook sivulleen tänä aamuna että ovat Esan kanssa eronneet. Surullista, niin olivat toisilleen sopivan oloinen pari... Kaikkea hyvää ja jaksamista Tualle!
Kommentit (15)
Eipä ole mikään yllätys, vaikka eroaisivatkin. Taitaa olla aika mahdotOn kumppani tuo "Tiki".
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 10:15"]
Eipä ole mikään yllätys, vaikka eroaisivatkin. Taitaa olla aika mahdotOn kumppani tuo "Tiki".
[/quote]
Parisuhdehan ei ole kahden kauppaa...ja sitä pitää tarkastella VAIN naisen lasien läpi katsottuna, että mies on aina auttamatta se sika.
No Tikkanen on itsekin myöntänyt alkoholiongelmansa ja pettämisensä. Joten eipä ole vain naisen lasien läpi katsottu tätä liittoa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 10:15"]
[/quote]
Parisuhdehan ei ole kahden kauppaa...ja sitä pitää tarkastella VAIN naisen lasien läpi katsottuna, että mies on aina auttamatta se sika.
[/quote]
no, se tikin edellinen liitto kaatui esa tikkasen väkivaltaisuuteen.
Ihmeen kauan Tua jaksoikin Esaa katsella...
Mä en kumpaakaan tunne. Olen Tikin kanssa kerran jutellut pari sanaa jossain lastentapahtumassa. Poikani oli silloin vauva ja osasi sanoa vain tikitikitikitiki. Kun Tiki tuli vastaan ja hänellä ei ollut siinä mitään tekemistä, kerroin tämän hänelle ja mies alkoi heti nauraa. Juteltiin muutama sekunti ja jatkettiin lapsen kanssa matkaa. Äärettömän kaukana jostain diivasta kun yleensäkin lastentapahtumassa viihtyy.
Vaimolta olen ostanut lahjan miehelleni, eli siinä kaikki. Sain hyvää palvelua.
Noi väkivaltajutut voivat myös olla kahden kauppaa, tarina ei kerro kaikkea. Vaimo voi nalkuttaa vuosikymmeniä ja jollain voi pinna palaa. Minä en ole ollut paikalla todistamassa ja mua ei muutenkaan kiinnosta mitä heidän perheessä on tapahtunut, ei ole minun asiani.
Tosiasia on että heillä on pieniä lapsia ja ero ei ole ikinä mukava asia.
tiki on kuitenin varakas mies ja Suomessa on apljon pikkupissiksiä jotka tyrkyttävät itseään auliisti. uskollisuus voi olla monelle vieras käsite, jos aina on saanut kun on halunnut. Eiköhän kumpikin ole tiennyt toistensa heikkoudet yhteen mentäessä.
Voimia kummallekin.
Joo ei mullakaan ole tietoa kokonaistilanteesta mutta minun mielestäni MIKÄÄN ei oikeuta väkivaltaan. Ei nalkuttaminen eikä mikään. Muitakin vaihtoehtoja kun on.
Ei korttia eikä muijaa. Huhhuijaa.
Tuanoin, onko porilaisuudella mitään tekemistä asian kanssa?
Varmaan mukava mies, mutta läpeensä juoppo.
jaksuja tikillekin