Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäidille 38v vauva keväällä 2014 <3

09.09.2013 |

Hei!

Innosta soikeena sain tänään pitkään toivomani uutisen: plussatuloksen eräpäivällä toukokuun puoliväli 2014. Tarina vaan on hiukan erilainen, kun nimittäin on asialla melkolailla yksin. Naisen elämässä lisääntymistä säätelee kuitenin loppupelissä aika, joten kun se herra Oikea kuvioista puuttuu tulee pohtia, mitä aikoo asialle tehdä vai tekeekö mitään. Itse en sääli- tai pikasuhteeseen ala vain lapsenteon vuoksi - se on tuhoon tuomittua se - vaan uskon, että se oikea mies kyllä elämään tulee jos on tullakseen, oli lapsia tai ei. Yksityiskohdat sikseen, niitä ei tavitse täällä puida, mutta sen verran voin sanoa, etten ketään ole hyväksi käyttänyt. Nyt jännittää, pelottaa ja samalla olen hyvin onnellinen.

Kotona on jo yksi teini, joten iltatähti tekee tuloaan, jos Luoja suo. Olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia muiden odottavien sinkkuäitien kanssa riippumatta siitä, onko sinkku omasta tahdostaan vaiko ei. <3

Kommentit (2)

1/2 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

minulle tulossa ensimmäinen maaliskuussa. Ja ihan itsekseni tätä projektia pyöritän. :-) Mielellään vaihtaisin ajatuksia!

2/2 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että myös muita on samankaltaisessa tilanteessa. Viesti oli tässä jo jonkin aikaa, ja lukukertojakin kertynyt ihan mukavasti, mutta tuntui, että kaikki odottavat sitä vauvaa onnellisesti ydinperheessään... :)

Itseäni tällä hetkellä pohdituttaa lähinnä tähän erityisesti alkuraskauteen kuuluvat huolet, kuten sujuuko kaikki hyvin ja onko lapsi terve. Siksi aion osallistua myös kaikkiin tarjolla oleviin tutkimuksiin. Seuraavaksi mielessä ovatkin sitten jo lapsen itsensä jossakin vaihessa mahdollisesti esittämät kysymykset, kuten esim. päiväkodissa isänpäiväkortteja askarrellessa... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla