Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä... Onko normaalia käytöstä?

Vierailija
08.09.2013 |

Meillä ihan tavallinen arkinen liitto ilman suurempia ylä- tai alamäkiä. Elämä muuten kohdallaan, työstressiä molemmilla. No mies on valtavan kireä pikkuasioista (itsekin kyllä usein olen). Ihmetyttäää kun mies ei osaa yhtään hillitä kieltään vaan saattaa lastenkin kuullen kiroilla mulle ja haukkua tyhmäksi. Samoin omakotitalon pihalla. Ei yhtään häpeä vaikka ihmiset kuulisi. (Omapahan häpeänsä mutta mua hävettää miehenkin puolesta.) Mua loukkaa tuommonen koska ei miehellä ole mitään syytä mulle tuolla tavalla huutaa. Lapset tässä eniten säälittää kun joutuvat kuulemaan tommosta viikon parin välein. Mutta onko enää ihan normaalia aikuisen käytöstä? Vuosikausia tällaista ollu. Ei ole pahentunut eikä parantunut tilanne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole normaalia käytöstä keneltäkään aikuiselta. En katselisi tuollaista kauaa.

Vierailija
2/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?onneksi asutaan ihan kerrostalossa.On katso helpompaa.Ja sen lisäksi voi hankkia moottorisahan jota vinkutat tossa sisäpihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi hyvinkin normaalia, eikä se ainoa edes ole, toiset eivät osaa käyttäytyä...

Mitä mies on sanonut, kun olet kertonut, että tuo loukkaa ja on muutenkin todella noloa?

Vierailija
4/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma normaalia, valittaahan tälläkin palstalla monikin samanlaisesta. Minä en kyllä sellaista hyväksyisi. Meidän kodissa ei huudeta eikä haukuta ketään, vaikka kuinka olisi stressiä ja pinna tiukalla. Asiat hoidetaan muuten kuin haukkumalla. Jos mä olen miehen mielestä tyhmä, ei sillä ole mitään syytä mun kanssa sitten roikkua. Herra on täysin vapaa hakemaan viisaamman naisen tai lopettamaan mun haukkumisen. Saa ihan itse valita. Minä en tarvitse noin huonoa miestä mihinkään.

Vierailija
5/5 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: kyllä se monesti jälkeenpäin katuu ja yrittää parantaa tapansa, mutta itsehillintä olematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme