Tekeekö suomalainen mies kotitöitä?
Kysyy eräs vaimo, joka ei ole ainakaan huomannut, että mieheni tekisi kötitöitä. Mites muut?
Kommentit (7)
Meillä tehdään saman verran kotiöitä, mies itse asiassa jopa enemmän :)
En ole mikään kodinhengetär, mies on parempi kokkaamaan kuin minä ja tykkää että kämppä on siisti.. Ja totta kai, kokkaaja siivoa keittiön ja kylppärinkin se yleensä hinkkaa siinä samassa innostuksessa... Itse olen vähän mukavuudenhaluinen.. Imurointi on kivaa, joten sitä teen mielelläni, mutta kaikki muu on suurten ponnistelujen takana :D
Mutta ei ne kaikki varmaan tee.. Siskoni mies ei ainakaan ikinä tee mitään, töiden jälkeen menee suoraan rassaamaan autoja ja sitten tulee iltamyöhään kotiin katsellakseen televisiota.
Meillä tehdään saman verran kotiöitä, mies itse asiassa jopa enemmän :)
En ole mikään kodinhengetär, mies on parempi kokkaamaan kuin minä ja tykkää että kämppä on siisti.. Ja totta kai, kokkaaja siivoa keittiön ja kylppärinkin se yleensä hinkkaa siinä samassa innostuksessa... Itse olen vähän mukavuudenhaluinen.. Imurointi on kivaa, joten sitä teen mielelläni, mutta kaikki muu on suurten ponnistelujen takana :D
Mutta ei ne kaikki varmaan tee.. Siskoni mies ei ainakaan ikinä tee mitään, töiden jälkeen menee suoraan rassaamaan autoja ja sitten tulee iltamyöhään kotiin katsellakseen televisiota.
Kuka edes tahtoo jonkun essu päälle pyllistelevän mammanpojan - vaikka sitten tomuttaisikin mattoja ja kuuraisi tasoja?
Kaappilesbot?
Jos miehen ottaa, kyllä se saa ihan reilusti sitten olla mies.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 21:39"]
Kuka edes tahtoo jonkun essu päälle pyllistelevän mammanpojan - vaikka sitten tomuttaisikin mattoja ja kuuraisi tasoja?
Kaappilesbot?
Jos miehen ottaa, kyllä se saa ihan reilusti sitten olla mies.
[/quote]
Hahahha... No meillä ainakin, vaikka mies siivoileekin, niin kyllä se hoitaa samalla autot ja nurmenleikkuut ja miestenkin työt. Ja kyllä musta ainakin on ihanaa, kun mies kokkaa : D Ja tästäkin huolimatta se on muuten ihan perusmies, katsoo jääkiekkoa, saunoo ja juo kaljaa ja on hyvä sängyssä ;)
Että.. Ehkä sitten olen kaappilesbo, jos en halua miestä, joka ei osaa laittaa tiskejä koneeseen tai pyyhkäistä ruokapöytää puhtaaksi...
Mä oon sit kaappilesbo tai ihan mikä vaan,mut todellakin haluaisin et mieheni tekis kotitöitä.Mut ei tee,ja kohta meillä on avioero varmaan edessä sen takia :(
Kyllä mun mies tekee. Pyykkää, imuroi, hoitaa tiskit, moppaa, laittaa ruokaa, käy kaupassa jne..
Meillä menee kaikki kotihommat aika tasan. Onnekseni niin mieheni on oma-aloitteinen.
t. Tyytyväinen vaimo
Mulla on puoliksi suomalainen mies ja kyllä tekee :) En tiedä umpisuomalaisista, en usko.