Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aloittaa seksin kovin nuorena

Vierailija
07.09.2013 |

on tod.näk. paljon seksisuhteita elämänsä aikana.

Sama näyttäisi pätevän kaikkeen muuhunkin.

Alkoholiin ja tupakointiin, jää riippuvaiseksi ja tod.näk. niistä tulee ongelma jos kovin nuorena aloittaa kokeilun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse vedin ekat kännit 12 vuotiaana. Join varmaan joka viikonloppu kotibileissä ja puistoissa... Huijasin vanhempia, että olin kavereilla yötä tai sitten tulin kännissä kotiin 23 aikoihin ja vanhemmat nukku jo silloin. Ekan kerran jäin kiinni 16 vuotiaana ja sain aikamoiset saarnat.. Onneksi eivät tienneet että olin aloittanut jo monta vuotta aikaisemmin. Eivät ennen sitä arvanneet mitään. Olin kotona kiltti tyttö. Olin oikeasti aika holtiton teini-ikäisena ja menetin neitsyyden jo 13 vuotiaana. Kun oli humalassa, piti vähintään pussailla jotain poikaa, usein mentiin myös pidemmälle. Joskus jopa yhdyntään asti. Olen harrastanut seksiä pusikoissa, rappukäytävissä, autossa, kavereiden sohvalla, uima-altaassa.....jne. Tupakkaa kokeilin 13 vuotiaana, en tykännyt enkä polttanut uudestaan. Yläasteella harrastin paljon seksiä eri miesten kanssa. 16 vuotiaana tapasin nykyisen mieheni ja sen jälkeen olen harrastanut seksiä vain mieheni kanssa.  Alkoholia juon hyvin harvoin, joskus saunassa siiderin tai ruuan kanssa vähän viiniä.  En käy baareissa tai muutenkaan kaipaa villiä sinkkuelämää ollenkaan. Sain siitä tarpeekseni teininä. Kaikenlaista hullua tuli tehtyä...

Olen miettinyt välillä mistä johtuu se, että halusin harrastaa seksiä jo 13 vuotiaana ja juoda alkoholia 12 vuotiaana. En osaa täysin sanoa. Vanhempani ovat kumpikin opettajia ja kotona ollut turvallinen ja rakastava ilmapiiri. Kai mun kaverit sattui vaan olemaan sellaisia... Ja lisäksi olen aika kokeilunhaluinen. Olen myös aika seksuaalinen. Nykyisen mieheni kanssa harrastan todella paljon seksiä kun vertaa kavereiden suhteisiin. Olenkin kiitollinen, että tapasin mieheni aika nuorena muuten olisi varmaan hirvee määrä yhden illan juttuja...

Vierailija
2/9 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aloitin seksielämäni 18-vuotiaana. Nyt 44v ja vain yksi seksisuhde.

Aloitin viinan juonnin myös 18-vuotiaana, ja nyt tissuttelen jatkuvasti.

Kyllä, viina on ongelma, sitä tulee liikaa juotua.

Ja seksiä on myös liikaa, koska olen parisuhteessa. Eli sekin on ongelma.

Joten ap, olet aivan oikeassa.

Vierailija
4/9 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja jos aloittaa soittamaan pianoa nuorena niin ehtii soittaa enemmän pianoa kuin jos aloittaa vanhana.

Vierailija
6/9 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no itse ajattelisin asian niin, että jos on jotain ongelmia jo lapsuudessa, kuten hylkäämistä, väkivallan kokemista yms. niin sitten ne päihteet ja holtiton seksi voi tulla kuvioihin aikaisemmin kuin niillä, joiden lapsuuden ilmapiiri on hyvin turvallinen ja rakastava. Että ei se tyhjästä se huonon elämän aloitus tule, ongelmat on ensin siellä taustalla.

Vierailija
7/9 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa: siis seksi ylipäätään, ei välttämättä holtiton. 

Vierailija
8/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni alkoholiin ja tupakointiin voi jäädä riippuvaiseksi missä iässä tahansa. Ja mitä seksiin tulee, niin mitä aiemmin aloittaa, sen useamman kanssa ehtii olemaan, ellei sitten mene naimisiin sen ihmisen kanssa, jolle neitsyytensä on menettänyt 14 vuotiaana.

Vierailija
9/9 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen aloittanut seksielämäni nuorena (minun mielipidettäni ei kysytty), minulla on ollut viisi seksikumppania, en tiedä onko se paljon vai vähän. En ole seksiaddikti. Tupakoinnin aloitin 12- vuotiaana ja siihen myönnän olleeni koukussa, mutta sittemmin lopettanut tupakanpolton. Alkoholin käytön aloitin yhtä nuorena kuin tupakoinnin, mutta siihen en jäänyt koukkuun, nykyään en käytä alkoholia ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi