hei mitähän odotettavissa?
minulla toinen raskaus ja viikkoja nyt 29+1 esikoinen kanssa oli etinen istukka ja verinen vuoto alkoi viikoilla 35 ja parin tunnin päästä siitä kiireelliseen sektioon. nyt minulla ollut 24 viikolta asti menkkamaista kipuilua joka 26 viikolla alkoi säteillä reisiin ja selkään lantion alueelle. silloin kävin polilla ja kaikki tutkittiin tulehduksia ei ja kohdunkaula kiinni mutta pehmennyt, olen ollut sairaslomalla ja periaatteessa vain maannut sängyssä niinkuin käskettiin, mutta menkkasärkyä silti taukoamatta, nyt lisänä on alkanut välillä meneen maha yhtäkkiä ihan kuralle ja hirveää vääntöä suolessa lisäksi eilen kun lähdin vessaan tuli ihan hirveä kramppi ei voinut liikkua yhtään istuin pytyllä en voinut nousta tai tehdä mitään meni ohi parissa minuutissa, soitin synnärille ei kuulemma huolta jos ei tule vuotoja tai säännöllisiä supistuksia..on vaan todella tressaavaa mitä tässä nyt on odotettavissa vai onko mitään ja näillä mennään loppuun asti?? odotan mielenkiinnolla jos joku tietää tai on kokenut jotain samaa.