Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut varastaa kirpputorilta?

Vierailija
06.09.2013 |

Ihan vaan sillai ajattelin, kun itse myyn niitä tavaroita vain siksi, että oikeasti tarvitsen sen rahan, niin sitten joku tulee ja varastaa köyhältä.

Miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset eivät pidä sitä niin suurena rikoksena.

Ikäväähän se on, mutta niin normaalia, että siihen pitää aina varautua.

Vierailija
2/21 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt:t asialla. Siksi en myy tavaroitani kirpparilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä varasta, tulee kassalla vaan muihin aatoksiin ja jättää tavaran väärään hyllyyn. Ihan kuin kaupassakin.

Vierailija
4/21 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tässäasiassa kypsemmät ihmiset voidaan kait kääntää juttu iloksi ja naureskella sitä kuka kehtaa varastaa kirpputorilta :D vähänkuin "huonojen varkaiden liiketoimintaa" tuommoinen...

toivottavasti saavat itsetuntonsa kuntoon ja ymmärtävät joku päivä ansaitsevansa paremmankin tasoista elämää! ;)

Vierailija
5/21 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin seuraavat syyt:

- Köyhyys

- Kokeilunhalu (nuorilla ja lapsilla)

- Piittaamattomuus

- Moraalittomuus

Vierailija
6/21 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirpparilta varastaa euron hintaisen käytetyn tavaran, kyllä se sitten varmaan menee tarpeeseen. Itse vien meille turhaksi jääneet tavarat kirpparille ja pyrin hinnoittelemaan niin alas, että saan ainakin pöytävuokran takaisin. Jos sen päälle tulee jotain, se on vain iloinen yllätys.

Enemmän ärsyttää se, että ihmiset jättävät ottamansa tavarat muihin pöytiin. Minulla on tavallisesti pöytä aina kuukauden ja käyn sitä kerran viikossa siistimässä ja täydentämässä, ja aina saan kanniskella minulle jätettyjä muiden tavaroita oikeisiin pöytiin. Kuinkahan paljon minun tavaroitani on jossain muiden pöydässä? Kurjaa sitten, kun luulee, että on saanut myytyä jotain, ja kirppiksen loppuessa saakin kasan tavaraa syliinsä, kun on löytynyt vääristä paikoista.

Vierailija
7/21 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutultani varastettiin kirppiksellä melko arvokkaasta kahvipannusta kansi. Oli vähän kärmeissään, mitä ihmettä sillä pannulla enää tekee, ei sitä kannettomana kukaan huoli ilmaiseksikaan. Paitsi se kannen varastaja ehkä.

Vierailija
8/21 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmiset eivät pidä sitä niin suurena rikoksena.

Ap:n kommentista tulee mieleen, että hänestä ei ole niin suuri rikos varastaa jostain isosta kaupasta.

Miksi yleensä pitää varastaa mistään?

Vierailija
9/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kulttuureissa on erilainen käsitys rehellisyydestä.

Kuitenkin ihan hullua varastaa joku muutaman euron juttu, koska jos siitä jää kiinni, maksettavaa tulee paljon. Toki joku yhteiskunnan varoilla hyysättävähän vie sakkolapun sossuun.

Mutta kirppiksillä tavaroita päätyy vääriin pöytiin ja niistä irtoaa hintalappu eli ne joutuvat vain kateisiin. Kannattaa kysellä missä on kadonneiden tavaroiden säilytyspaikka.

Vierailija
10/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut varastaa kaiken mikä irti lähtee, tarvitsivat sitä tavaraa tai eivät.

Hollywoodtähdistäkin joku jäi useasti kiinni näpistelystä, oliko winona.... ei varmaan ollut rahan puutteesta kyse.

Vierailija
11/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhä, mutta ei ole koskaan edes tullut mieleen varastaa kirpparilta tai muualtakaan.

Mielestäni ainoa syy on moraalittomuus .

Vierailija
12/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on se helppous. Kirppiksellä on yleensä ryysistä ja ei hälyjä tai muuta valvontaa.

Kirppis - ja fillarirosvot ovat kyllä varkaiden alinta kastia.

Vierailija
13/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti köyhän on varmaan parempi varastaa kaupasta, koska ei ole mitään mistä mahdolliset sakot voisi ulosottaa. Kirppikselle menevät ne jännityksen hakijat ja kleptomaanit.

Vierailija
14/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa nyysittiin viimeeksi kolmen euron verhot. Tulivat varmaan aivan hirvittävään tarpeeseen.

Vierailija
15/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää:D oon aatellut, että jos niin alas vajoaa, niin pitäköön tavarat...

Vierailija
16/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan jos tavara on mielestäni ylihintainen ja silti haluan sen.

Vierailija
17/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helppoa ja kivaa.

Pidä ennen peukaloa perseessäsi, se on vielä kivempaa, mutta ei aiheuta kenellekkään mitään harmia.

Varastaminen on kyllä ehdottomasti phinta paskaväkitouhua mitä keksin.

Vierailija
18/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan sillai ajattelin, kun itse myyn niitä tavaroita vain siksi, että oikeasti tarvitsen sen rahan, niin sitten joku tulee ja varastaa köyhältä.

Miksi?

Kirppiksien pöytävuokrat on kyllä nykyään niin sikamaisia, ettei niitä köyhä maksele... 

Ei tietty oikeuta varastamaan, mutta karahti vaan korvaan.

Vierailija
19/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa nyysittiin viimeeksi kolmen euron verhot. Tulivat varmaan aivan hirvittävään tarpeeseen.

Mihin ihmeeseen ne on mahtunut :o

Salalokerot hameessa tulee ainakin ekana mieleen... Sitten tietty joku iso kassi, esim Ikean kassi olalla kirppikselle mentäessä, sinnehän saisi helposti sullottua. Samoin johonkin reppuun. Jos ei ole kameravalvontaa, niin kirppispöytien sokkeloissa löytänee valitettavan hyvin jonkun jemman missä tunkea tavaraa kassiin...

Vierailija
20/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen ne on mahtunut :o

Todennäköisesti ne on varastettu niin että verhot on laitettu omien tavaroiden sekaan kun oma kirpparipaikka loppuu. Tai sitten niihin on vaihdettu jostain toisesta pöydästä hintalappu missä lukee verhot 1e.

t. kirpparimyyjä joka ei pidä varkaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi