Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko kellään mieleen siitä eilisestä Silminnäkijästä Studio Julmahuvi

Vierailija
06.09.2013 |

tai joku vastaava sketsisarja? Musta ne kaikki haastateltavat olisivat voineet sopia johonkin sketsiohjelmaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio. Valitettavasti (!) kyse ei ollut vitsistä.

Vierailija
2/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin homous on paljon trendikkäämpää kuin heterous. ja heterot on rumempia ja värittömämpiä kuin homot, ei niiden parade ole ollenkaan niin fantsu kuin homojen. heterous on niiiiiin passé.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se homoliittojen ym. kokeminen uhkaksi heteroperheille ja -liitoille kuulosti vakavalla naamalla ääneen lausuttuna niin absurdilta, sitten siihen lisäksi "Irti Setan otteesta" -t-paita (miten etenkin joku hetero on Setan otteessa?) ja se hemmetin perhepäivähoitaja. Sen jälkeen homohaastateltavat, joista yksi on todella karskin miehekäs kapiainen, toinen todella stereotyyppimäiseltä kuulostava urheilija ja kolmas biseksuaali opettaja, joka on uskis ja persu. Ehkä kukaan noista yksin ei olisi kuulostanut niin oudolta, mutta yhdessä ja sillä alulla varustettuna silkkaa Julmahuvia.

Ap

Vierailija
4/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi haastatellut vaikutti jotenkin tosi hitailta. Miksi ne käyttää kohtuuttomasti omaa energiaa sellaisten asioiden pohtimiseen jotka eivät heitä koske. Miksi se ettei kaikki elä niin kuin itse, häiritsee niin paljon...

Vierailija
5/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette sitten tajunneet, että ne iskulauseet oli vitsejä. ja koko juttu puoilksi leikkiä. mutta sitä näkee ja kuulee, mitä haluaa nähdä.

Vierailija
6/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 08:59"]

niin homous on paljon trendikkäämpää kuin heterous. ja heterot on rumempia ja värittömämpiä kuin homot, ei niiden parade ole ollenkaan niin fantsu kuin homojen. heterous on niiiiiin passé.

[/quote]

Siis pystytkö sä itse valitsemaan sen, kummasta sukupuolesta olet kiinnostunut, trendien perusteella?

Ajattelepa nyt hetkinen: oletko koskaan ollut sellaisessa tilanteessa, jossa olisit pelännyt väkivallan, kiusaamisen, naurunalaiseksi ta ulkopuolelle jättämisen kohteksi sen takia, että olet hetero? Oletko koskaan kuullut kenenkään heteron tulleen kaapista? Oletko koskaan kuullut kenenkään heteron sanovan, miten vaikeaa on olla hetero vaikkapa pienessä kaupungissa?

Minä en, ja suurin osa ystävistäni sentään on heteroita, olenpa itsekin sellainen.

Ap

Vierailija
7/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:03"]

ette sitten tajunneet, että ne iskulauseet oli vitsejä. ja koko juttu puoilksi leikkiä. mutta sitä näkee ja kuulee, mitä haluaa nähdä.

[/quote]

No varmasti se hetero pride on puoliksi leikkiä, mutta väitätkö, että nuo molemmat alun haastatellut menivät ihan vitsillä kertomaan telkkariin, että homous ahdistaa heteroperheet nurkkaan? Eikös se toinen kirjoittanut aiheesta blogiakin, vitsillä varmaan?

Ap

Vierailija
8/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis tarkotan noita homouden vastustajia, en pystyny kattoo sinne asti kun ois tullu niitä vähemmistön edustajia haastateltavaks. Jätin kesken ku pelkäsin että jos toi idiotismi vaikka tarttuu mitä se perhepäivähoitsu ja se irti setan otteesta-miehen irvikuva siinä edusti. Ja molemmat siis puhu paitsi pehmosia, myös hitaasti. Batistini-hitaasti.

t. vitonen

Vierailija
9/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:04"]

[/quote]

Siis pystytkö sä itse valitsemaan sen, kummasta sukupuolesta olet kiinnostunut, trendien perusteella?

Ajattelepa nyt hetkinen: oletko koskaan ollut sellaisessa tilanteessa, jossa olisit pelännyt väkivallan, kiusaamisen, naurunalaiseksi ta ulkopuolelle jättämisen kohteksi sen takia, että olet hetero? Oletko koskaan kuullut kenenkään heteron tulleen kaapista? Oletko koskaan kuullut kenenkään heteron sanovan, miten vaikeaa on olla hetero vaikkapa pienessä kaupungissa?

Minä en, ja suurin osa ystävistäni sentään on heteroita, olenpa itsekin sellainen.

Ap

[/quote]

Eiköhän toi ollu ihan hjuumoria vaan, älä ap hikeenny. Kyllä sä voit olla myös trendikäs vaikka hetero ootki.

Vierailija
10/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:03"]

[/quote]

No varmasti se hetero pride on puoliksi leikkiä, mutta väitätkö, että nuo molemmat alun haastatellut menivät ihan vitsillä kertomaan telkkariin, että homous ahdistaa heteroperheet nurkkaan? Eikös se toinen kirjoittanut aiheesta blogiakin, vitsillä varmaan?

Ap

[/quote]

"Jos poikani olisi homo, olisin todella pettynyt"

Ei kovin vitsikästä tuokaan.

Vierailija
11/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:04"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Eiköhän toi ollu ihan hjuumoria vaan, älä ap hikeenny. Kyllä sä voit olla myös trendikäs vaikka hetero ootki.

[/quote]

Niin, varmaan se oli huumoria. Ilmeisesti nämä homojen ja homoliittojen vastustajat ovat kaikki ihan huumorilla matkassa. Onko siis paikallaan tulkita, että oikeasti kaikille homojen avioliitot on ok?

Mä en tuonut viestissäni ilmi halua olla trendikäs, se oli se huumorveikko, jolla tällainen halu oli.

Ap

Vierailija
12/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ihmetellyt sitä, kuinka homoutta voi "vastustaa". Yhtä hyvin voisi "vastustaa" sitä, että joillain ihmisillä on vihreät silmät, sitä että kesän jälkeen tulee syksy, sitä että piin likiarvo on 3,14.

Vierailija
13/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:09"]

Niin ja siis tarkotan noita homouden vastustajia, en pystyny kattoo sinne asti kun ois tullu niitä vähemmistön edustajia haastateltavaks. Jätin kesken ku pelkäsin että jos toi idiotismi vaikka tarttuu mitä se perhepäivähoitsu ja se irti setan otteesta-miehen irvikuva siinä edusti. Ja molemmat siis puhu paitsi pehmosia, myös hitaasti. Batistini-hitaasti.

t. vitonen

[/quote]

Ehkä ne oli ottaneet rauhoittavia, kun homot uhkaa.

On muuten kummallinen ajatus, että hetero(perhe) edustaa peinteisiä arvoja. Eihän se niin ole. Heterous ehkä edustaa niitä arvoja, joita on tuotu perinteisesti esille, koska kukapa homosuhdettaan tai sateenkaariperhettään olisi avoimeasti esille tuonut aikana jolloin homoseksuaalisuutta on pidetty mielisairautena tai rikoksena.

Vierailija
14/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin olisin jopa surullinen, jos joku lapsistani osoittautuisi homoseksuaaliksi. en pelkää enkä vihaa homoja kuitenkaan.

Vierailija
15/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 09:16"]

Itse olen aina ihmetellyt sitä, kuinka homoutta voi "vastustaa". Yhtä hyvin voisi "vastustaa" sitä, että joillain ihmisillä on vihreät silmät, sitä että kesän jälkeen tulee syksy, sitä että piin likiarvo on 3,14.

[/quote]

No tätä mäkin. Sen "irti setan otteesta" -herran mukaan olisi hyvä, jos nykyajan yhteiskunnassa määriteltäisiin normaali seksuaalisuus, niin että sitä harjoittamattomat olisivat sitten epänormaaleja ja perverssejä. Kenenkä etua tuo mahtaa palvella?

Ap

Vierailija
16/17 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ois naurattanu, jos ei oikeesti ois itkettäny. Säälittäviä, sivistymättömiä ja kapeita ihmisiä. Voi raukat. Miten näiden elämä onkaan näköalatonta ja ankeaa.