Ootko ollut yhdessä miehen/naisen kanssa joka on mustasukkainen kavereistakin
Kommentit (5)
Mun entinen mies oli mustasukkainen jopa mun enosta ja tosissaan kuvitteli että hän katselee mua sillä silmällä. Aivan sairas ihminen ja kaiken lisäksi väkivaltainen
Eli on ok hengailla joka päivä töiden tai koulun jälkeen kaikki vapaa aika kavereiden kanssa, ilman että saisi tuntea yhtään mustasukkaisuutta tullessaan tärkeysjärjestyksessä ikuisesti vasta partnerinsa kavereiden jälkeen. Eihän se nyt ihan noinkaan mene. Mustasukkaisuutta on sairasta, mutta myös tervettäkin mustasukkaisuutta.
Mun miesystävä on jonkin verran ärsyyntyvä, jos mulla on omia menoja ilman häntä, mustasukkaisuutta tai ei. Hänen omat menonsahan eivät ole pois meidän yhteisestä ajasta, vain mun menot ovat. En ymmärrä, mulla menoja kuitenkin harvoin. Muutenkin on aalkanut tuntumaan, että hänen asiansa ovat tärkeitä, mun vaan ovat, ei niistä välttämättä tarvitse edes jutella. Kova poika se on kuitenkin utelemaan yhtä sun toista...
On ollut, suhde päättyi väkivaltaan. Olisi pitänyt lähteä, kun lyönnit osuivat vain seiniin.
Exä oli sairaalloisen mustasukkainen.
Jossain vaiheessa luovutin ja lopetin koulunkäynninkin kun en vaan jaksanut. Loppuvaiheessa en uskaltanut vastata edes veljeni soittoon kun käyttää vieressä.