Hyvä hiuskiinne?
Mikä on hyvä?
Olen käyttänyt pitkään sellaista marketin kullan värisessä pullossa olevaa, onko se Loreal vai mikä? Muuten hyvää, mutta tekee tosi kuivaksi ja karheaksi hiukset ja aivan kuin katkoisikin hiukset. Hyvin pitää, mutta koska mulla on luonnontaipuisat ja luonnostaankin siis kuivat hiukset, niin merkin vaihto olisi paikallaan.
Mulla on pitkät hiukset ja käytän enimmäkseen vain hiuskiinnettä, joten joku hyvin pitävä pitäisi olla. Suositelkaa jotain?
Kommentit (16)
Mä edelleen seison täällä kaupan hiuskiinnehyllyn edessä ja odotan vastausta.....
ap.
Tigin Masterpiece, löytyy nykyään marketeistakin
mä olen markettituotteista ollut tyytyväisin xz-kiinteeseen.
Rainbow:n värjätyille hiuksille tehty lakka. Hinta pari euroa ja todella hyvää!
Minun käy ap:ta sääliksi kun saanut niin vähän vastauksia, joten vastaan vaikken olekaan asiantuntija.
Sellainen, missä lukee "Bad head" tai jotain vastaavaa.
Sinertävänvihreä purkki muistaakseni.
Se on kuulemma hyvää. Ei ollut edes hirveän hintaista.
Mulla oli käytössä ensin markettilakoista halvimmat, seuraavaksi testasin Got to be -tuotteita ja olin ihan tyytyväinen, kunnes vihdoin ja viimein päädyin Osiksen harmaaseen lakkaan (hinta-akseli 13-26e) ja se on kyllä niin hyvä etten enää pois vaihda vaikka hiton kallis onkin. Tuo puteli onneksi on toooosi iso, viimeisin taisi kestää minulla kolmisen kuukautta (päivittäisessä käytössä), joten tuo noin parin kympin hinta ei niin paljoa ärsytä.
Tigin Masterpiece ja Osiksen Freeze ja Session on minun lemppareita :) Kaikkia kannattaa mieluummin tilata netistä isoissa pulloissa niin saa hyvät alennukset.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 17:56"]
Mulla oli käytössä ensin markettilakoista halvimmat, seuraavaksi testasin Got to be -tuotteita ja olin ihan tyytyväinen, kunnes vihdoin ja viimein päädyin Osiksen harmaaseen lakkaan (hinta-akseli 13-26e) ja se on kyllä niin hyvä etten enää pois vaihda vaikka hiton kallis onkin. Tuo puteli onneksi on toooosi iso, viimeisin taisi kestää minulla kolmisen kuukautta (päivittäisessä käytössä), joten tuo noin parin kympin hinta ei niin paljoa ärsytä.
[/quote]
Osis!! Se on muuten hyvä. Mutta kampaamotuote, ei saa marketeista.
Kaikkein paras hiuslakka on Sebastianin kosteussuojan sisältävä hiuslakka. Mutta ei saa marketeista.
Ihan ok edullisista markettilakoista on Herbinan Sensitive -sarjan hiuslakka - ainakin mun hiuksille. Sisältää myös kosteussuojan ja on tuoksuton.
Tuo Osis houkuttelisi kovasti, mutta en tähän hätään raski niin kallista ostaa. Taidan kokeilla tuota Herbinaa ensin.
ap.
Klippoteketin hiuslakat on todella hyviä ja edullisia! Löytyy useampaa vahvuutta ja myös värjätyille hiuksille on olemassa oma versio. Myydään ainakin Sokoksella ja Stockmannilla.
Markettien lakoista hyviä ainakin Schwartzkopf got to be:n punainen pullo. Wellaflexit omasta mielestä järkyttäviä, menevät henkeen ja tuoksu todella pistävä, tekevät hiuksesta jotenkin tahmean.
Musta paras hinta-laatusuhde on Goldwellin Salon only hair lacquerissa. Sellanen jättikokoinen musta pullo, 600 ml. Kampaamokamaa, mutta paljon maltillisemman hintainen kuin vaikka Osikset - niin riittoisaa, että ei oo enää hajuakaan mitä toi pullo maksoi kun sen ostosta on niin kauan.
xz-hiuslakka on tosi hyvää ja edullista. Pullo on vaan tosi pieni.. eli kätevä kuljettaa mukana missä vaan, mutta tietty sitten tyhjenee nopeasti. Mulla on ollut kampaamolakkoja ennen (osis, Wella jne) mutta minusta tuossa zx-tyrnilakassa on parempi hinta-laatusuhde.
Ei kun se onkin Wellaflex, mitä mulla on.
ap.