Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainaatteko rahaa kavereillenne/kavereiltanne

Vierailija
04.09.2013 |

koskaan? Millaisiin tarkoituksiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aikuinen.

Vierailija
2/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainannut ja saanut takaisin paitsi eräs on vielä auki 70 eu. Täytyy lähteä perimään mutta tuskin pystyy kaikkea maksamaan. Ei kantsis olla missään tekemisissä persaukisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Kaverini ovat vielä köyhempiä kuin minä itse. Jos tulee tiukka paikka, otan rahaa säästötililtäni ja siirrän sinne takaisin tilipäivänä. Jos kaverilla olisi tosi tiukka tilanne, voisin ostaa vaikka pari kassillista ruokaa hänelle enkä odottaisi takaisinmaksua.

Äärimmäisessä hätätapauksessa pyydän vanhemmiltani lainaksi, mutta sellaista päivää ei onneksi ole vielä tullut vastaan. Vanhemmillani on perintöä omilta vanhemmiltaan noin 40 000 euroa, jotka he ovat laittaneet jonkinlaiselle pieniriskiselle säästötilille korkoa kasvamaan. Kenties minä jonakin kauniina päivänä saan siitä osuuden, elleivät he ole ehtineet kuluttaa sitä itse. Olen kyllä sitä mieltä, että ihmisen pitää pystyä elämään ja elättämään itsensä niin, ettei tarvitse vesi kielellä perintöjä odotella tai kavereilta lainailla. Tietysti katastrofitilanteita sattuu, esim. talo palaa ja vakuutuksesta ei ihan kaikkea uutta saa ostettua tai vakuutusmaksu ei tule tarpeeksi nopeasti tilille. Silloin voisin kääntyä vanhempien puoleen.

Vierailija
4/4 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lainaa kavereilta, en voi kuvitellakaan sellaista tilannetta, että näin tekisin. Jos pakko jostain lainata, niin pankista tai äärimmäisessä hädässä vanhemmilta. Mutta kavereille päin olen kyllä joskus lainannut, muutamia kymppejä kerrallaan, en edes lähtisi mitään isompaa summaa lainaamaan eikä minulla sellaisia olisikaan. Viimeksi esim. siksi, että saimme lastemme kanssa suunnitellun kesäreissun tehtyä kaverin rahapulasta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän