Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko koskaan siltä, että joku ulkopuolinen olisi kuunnellut puhelinkeskusteluasi?

Vierailija
21.08.2020 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja rupesin puhumaan tosi kummalisia ja katselin kun kuuntelijan naama vääntyili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja pistorasioista kuunnellaan koko ajan. En voi puhua mitään kotona, en edes puhelimeen.

Kauheeta on kyllä.

Vierailija
4/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kuuntelee.

Vierailija
5/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naspuri puhui samoja asioita, mitä puhelimessa olin puhunut!

Vierailija
6/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankapuhelinaikaan tuo oli ihan mahdollista. Juttelin kerran äitini kanssa puhelimessa. Minä olin paikkakunnalla A, äiti B ja keskusteluun liittyi Tampereelta joku nainen, joka oli soittamassa omalle tyttärelleen. Välimatkaa meillä oli satoja kilometreja.

Töissä soitin kerran yhdelle asiakkaalle. Hän oli hyvin hämmästynyt, kun kesken puhelun keskustelukumppani vaihtui.

Vierailija
7/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja pistorasioista kuunnellaan koko ajan. En voi puhua mitään kotona, en edes puhelimeen.

Kauheeta on kyllä.

Mut ole iloinen ettei sun pistorasioista tule kaasua. Joillain tulee. Kuulemma.

Vierailija
8/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta on kyllä.

Mä otin tässä kohtaa käyttöön savumerkit. Suosittelen.

Vierailija
9/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli aiemmin H alkuisen firman puhelin, sukulainen ja minä kuulimme kumpikin puhelun aikana, että linja oli auki yhtäkkiä paikassa jossa on tieliikennettä. Ei ollut ainoa hämärä asia sen puhelimen aikana.

Vierailija
10/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa jos muut täydessä ruuhkabussissa eivät kuule kailotustani älypuhelimeen, erityisesti kuurojen asema tässä saa minut erityisen surulliseksi, ehkä helsingin liikenne voisi palkata viittojia tällaisia tilanteita varten.

Vierailija
11/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisesti sellaisia mieti, mutta kuuntelemisen pieni mahdollisuus on aina mielessä, joten tapaan salaliittoni kanssa vain kasvotusten.

Vierailija
12/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa jos muut täydessä ruuhkabussissa eivät kuule kailotustani älypuhelimeen, erityisesti kuurojen asema tässä saa minut erityisen surulliseksi, ehkä helsingin liikenne voisi palkata viittojia tällaisia tilanteita varten.

Älä unohda meitä huonokuuloisia. Voisit alkaa kampanjoimaan kuulolaitteiden puolesta, että niitä jaettaisiin vähän avokätisemmin.

Vierailija
13/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimien kuuntelu on täysin mahdollista, sekä tahallisesti että tahattomasti.

Siksi suuret yritykset eivät koskaan puhu mitään liikesalaisuuksia puhelimessa, eivät mitään.

Myöskään mitään salassapidon alaisia asioita ei puhuta juurikaan puhelimissa.

Puhelimia voi kuunnella muutenkin kuin poliisiien määräyksellä, jotkut ovat taitavia murtautumaan vaikka mihin digitaalisiin verkkoihin.

Voi sattua myös vaikka minkälaisia häiriöitä verkossa, jolloin puhelut saattavat eksyä  ja kuulua muiden ihmisten puhelimissa.

Ei mikään ole satavarmaa, ei edes digitaalisissa verkoissa.

Vierailija
14/14 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ja mä olen mielisairas oikeasti. Joten skarpatkaa te. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi