Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella oudon tukala ja etovahko olo

Vierailija
20.08.2020 |

Ihan ekana, en ole raskaana vaikka tämä olo aamulla pahiten vaivaakin. On siis tavallaan olo että voisi vaikka oksentaa mutta kuitenkaan ei okseta. Toisaalta on kuin olisi jokin pala kurkussa. Maha ei varsinaisesti ole sekaisin, mutta löysällä on ollut viikon verran. Lisäksi on sellainen tukalan "kuumottava" olo eli kuumetta ei ole mutta sellainen tuskastuttavan tukala ja hieman hiostavakin ja aina välillä tuntuu että erityisesti naama helottaisi.
Lisäksi nukun ihan älyttömän huonosti ja vähin (3-4h/yössä) eikä edes päikkärien nukkuminen onnistu kun en vaan saa unta. Turha varmaan edes mainita, että kaikesta yllä mainitusta johtuen olen aivan käsittämättömän pahalla päällä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corona? Siinä on ripulia ja kuumottava olo.

Vierailija
2/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen flunssa, nyt menossa ohi. Lämpöä, maha sekaisin, alussa myös oksetti ja päätä särki. Ja juuri tuota naaman kuumotusta! Ei korona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama! Ällöttää aamulla, mutta en oksenna kuitenkaan. Vatsa on hieman sekaisin.

Vierailija
4/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämen vajaatoiminta/verenpaine. tulee ensimmäisenä mieleen. sanotaan, ettei korkea verenpaine tunnu missään. mutta alkuvaiheessa on se kuuma vaihe.  veri kiertää hyvin ja pintasuonetkin kuumottavat.   siksi kannattaa aloittaa verenpaineen hoidolla/mittauksilla

Vierailija
5/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja just eilen mietin että onko tämä jotain "normaalia" vaiko kenties koronaa. Olo on tosiaan todella outo eikä ollenkaan mikään normaali mahatauti tai mikään muukaan ennen koettu tauti.. Minkäänlaista flunssan oireitta ei ole vaan ainoastaan käsittämättömän öklö olo.

Vierailija
6/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vastaavasta testissä, koska alkoi flunssan alun oireilla: negatiivinen. Oireet eivät ole menneet viikossa ohi.

Vierailija
7/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen vajaatoiminnan lisäksi joidenkin lääkkeiden sivuvaikutukset voivat olla tuollaisia, kuten närätystyslääke Zoltin. Samanlaista tautia kyllä on myös liikkeellä, eikä ollut ainakaan yli viikon päästä koronatestin mukaan koronaa vaan jotain muuta. Koronan oireita myös.

Vierailija
8/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vastaavaa ovulaation aikoihin 40+. Vissiin ensimmäisiä vaihdevuosivaivoja.

Vierailija
9/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korroonaa.

Vierailija
10/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pala kurkussa ja oksettava olo kuulostaa refluksilta. Kuumotuksesta en tiedä, mutta voi toki olla vaikka ahdistusperäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme