Onko 20-vuotias mielestäsi lähempänä lasta vai aikuista?
Ihan sama mitä laki sanoo, mutta mites yleinen mielipide?
Kommentit (9)
No ainakin naiset on tuossa iässä lähempänä lasta.
Jösses nimittäin, mikä ero kun puhuu 30-vuotiaan tai 20-vuotiaan naisen kanssa.
Ihan kuin yö ja päivä.
Minusta juuri tuossa iässä erot on suuret. Jotkut on ihan kakaroita, jotkut tosi kypsiä.
Riippuu ihmisestä. Itseäni luultiin tuon ikäisenä vanhemmaksi kuin olin, pelkästään puheideni perusteella. Eikä se 30-vuotiaskaan pakosta sen aikuisempi ole...
Aikuinenhan se on! Oma juuri 21 vuotta täyttänyt poika tuntuu aikuisemmalta kuin minä nyt.
Kyllä naiset ovat lapsia vielä 30-vuotiainakin. Aikuistuvat sitten keski-ikäisinä kun alkavat rupsahtamaan vauhdilla, ja ymmärtävät elämän realiteetit, eivätkä saa enää kaikkea valmiina hopeatarjoittimella. Mutta itse kysymykseen, 20-vuotias mies on vielä poika eli lapsi. Aikuistuu joskus noin 30-vuotiaana.
Voi vittu sun kanssas. Luulin jo, et oot hoidossa kun oli hiljaisempaa tällä saralla. Turha toivo. Kerros nyt, kauan oot tätä jatkanut. 1,5 vuotta? Oisko jo aika hakeutua hoitoon. Oot nuori ihminen kaiken lisäksi!
20-vuotias on aina aikuinen, oli elämäntilanne tai laki mitä tahansa. 20-vuotias voi käyttäytyä tosin kuin lapsi.
Mies on 50v ja melkein yhtä villi kakara se on, kuin mitä hän oli armeija-aikaan 80-luvulla 20-vuotiaana. Elikkäs totanoin osa meistä on ikuisesti nuoria tai ainakin lapsenmielisiä kakaroita.
Eiköhän kuule ole jo aikuinen 20 vuotiaana.
Eikö nämä jutut voisi lopettaa?