antakaa kokemattomalle vinekkjä AUTOSSA panemiseen!
Kommentit (11)
Kannattaa vetää käsijarru päälle. Meille kävi nykyisen mieheni kanssa seurusteluaikana silleen, että ajettiin yöllä levähdysalueeelle panemaan, kun alkoi niin panettaa matkalla lavatansseista kotiin. Mentiin takapenkille panemaan eikä tietenkään muistettu vetäää kässäriä, kun oli niin kova panetus.
Rytkytys aiheutti sen, että auto lähti itsekseen pikkuhiljaa rullaamaan loivaan alamäkeen eikä me tietenkään siinä kiimassa mitään huomattu. Olin juuri tulollani, kun rysähti. Auto rullasi jyrkkää piennarta pitkin syvälle pusikkoon ja törmäsi puuhun. Siinä oltiin vähän sekaisin sen tällin jälkeen, mutta kyllä harmitti, kun piti alkaa hinausautoa tilaamaan ja kaikkihan sen arvasi, mitä me siellä levähdysalueeella oltiin oltu tekemässä.
Elkää panko pikkuautoisa, kuten Nissan Micra. Ei tuu mitää, paitsi suonenvetoja.
Huhhuh, hyvä kiitos. Vältetään suonenvetoja sekä liikenneonnettomuuksia. Oisko asentojen suhteen vinkkejä? Huom. tarkoitus on pysyä autossa (farmari) sisällä, eli konepeltiä vasten seisaalaan tyyppinen setti ei onnistu.
Minulla on iso volvo. Siinä on monta kertaa pantu oikeanpuolen etupenkillä. Penkki siirretään niin taakse kuin menee ja sitten selkänoja alas. Nainen makaa penkillä ja olen tuossa jalkatilassa. Siinä mahtuu olemaan myös polvillaan ja pystyy nuolemaan. Seksi on oikein rentoa eikä tarvitse pitää kiirettä. Ikkunat huurtuvat mukavasti joten tulee mukava näkösuoja. Mukana kannattaa aina pitää kassia jossa on pyyhe, paperia ja kosteuspyyhkeitä niin että saa sotkut siivottua. Naiset ovat tykänneet ja pitäneet kiihottavana paikkana tuota autoa varsinkin kun ilman erityistä suunnitelmaa olen tuollaisen tilanteen hoidellut. Varsinkin penkkien nahkaverhoilusta on tullut mainintaa että on kiva paikka.
Erään entisen panokamun kanssa tuli tuota paljon harrastettua kun molemmat silloin vielä teineinä vanhempien luona asuttiin.. ei mun mielestä kyllä mitään kovin hehkeetä hommaa mutta parhaiten onnistuu kun mies istuu ja nainen kipuaa syliin, etupenkillä mieluiten niin saa selkänojankin alas.
Kannattaa varoa siitä noustessa ettei ota ratista tukea... pari kertaa tuli tööttäiltyä kun vahingossa session jälkeen painoin torvea ;)
Erään entisen panokamun kanssa tuli tuota paljon harrastettua kun molemmat silloin vielä teineinä vanhempien luona asuttiin.. ei mun mielestä kyllä mitään kovin hehkeetä hommaa mutta parhaiten onnistuu kun mies istuu ja nainen kipuaa syliin, etupenkillä mieluiten niin saa selkänojankin alas.
Kannattaa varoa siitä noustessa ettei ota ratista tukea... pari kertaa tuli tööttäiltyä kun vahingossa session jälkeen painoin torvea ;)
Huomatkaa, että autossa on jouset eli auto hytkyy panon tahdissa. Tää jää monesti huomiotta, kun halutaan salaa nusaista autossa. Nuorena miehenä saatoin 16-vuotiasta tyttöä kotiovelle syksyllä iltamyöhään. Tytsi oli kuitenkin niin kiihkeä, että naimiseksi se meni siinä kadun varressa autossa.
Olin tytön isipapalle luvannut, että heti elokuvan jälkeen tuon tytön kotiin. No, siellä se kyttäsi tietysti jo ikkunassa, että milloin tyttöä tuodaan. Auton ikkunat menivat todella nopeasti huuruun, mutta auton keinunta paljasti, mitä siellä tehtiin. Siitä tuli äkkilähtö, en housuja ehtinyt ylös vetäistä.
Me aikoinaan ukkokullan kanssa pantiin hänen farmarissaan, yleensä baari-illan jälkeen kun minua panetti suunnattomasti. Takapenkillä perse pystyssä doggystyleä ja pari kertaa takakontissa niin että penkit kaadettiin, hyvin mahtui hässimään!
Linja-auton keskikäytävällä käy helposti takaapäin.
Oikeanpuoleisen etupenkin selkänoja alas ja ei kun hommiin. Onnistuu pienessäkin autossa, jopa 80-luvun Suzuki Altossa
sisään-ulos ja matka jatkuu..................