Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voiko 21-vuotias nainen olla seksikäs ja kaunis?

Vierailija
25.08.2013 |

Vai onko tuo ikä täydellinen turn off? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, ikä ei ole esteenä seksikkyydelle, uskon että olet nuori ja kaunis./ vilivallaton

Vierailija
2/21 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori nainen 21v on jo sinänsä seksikäs, usko vaan itseesi ja hymyile elämälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 21-vuotiaastakin saa tantan, jos laittaa hiukset tiukalle nutturalle ja tätivaatetus ylle. Flirttaile, käytä minihameita ja antavia toppeja, niin menestys miesmaailmassa on taattu.

Vierailija
4/21 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ollla... Ei voiko olla, vaan on!

Vierailija
5/21 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olet varmaakin,mutta ole seksikäs oman ikäisten kans,varmaan vanhemmat miehet pitää sua niikö tiiät mutta elä mee siihen.

Vierailija
6/21 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kysyä, olet epävarna.

Epävarmuus on epäseksikästä.

Vierailija
7/21 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet jo löytänyt itsellesi Miehen, olethan? / vilivallaton

Vierailija
8/21 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa 21-vuotiasta on kyllä seksikkäitä, jos vain osaisivat tuoda sen esiin. Pitää osata lliikehtiä ja esitellä itseään sillä tavalla, että se on miesten mieleen. Pikku harjoittelulla se onnistuu kyllä.

Vierailija
9/21 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitää osata lliikehtiä ja esitellä itseään sillä tavalla, että se on miesten mieleen."

Minä ainakin olen oma itseni enkä varta vasten opettele "esittelemään itseäni" niin että kelpaan jollekin. Mitä helvettiä nyt oikeasti. Jos en kelpaa miehelle ilman jotain ihmeellistä venkoilua niin se ei ansaitse mua.

Vierailija
10/21 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisella kun ikää on yli 20 niin on jo hankittuna ne hesen madallussarjat ja mäkkärin levikkeet, siihen kun vielä lisätään se heidän pyhä kolminaisuus eli ciideri, sipsit ja salkkarit niin näky on todella masentava.

Vierailija
11/21 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tänne metsästä, missä olen?

Vierailija
12/21 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla. Kunhan on isämmaallinen nainen.

Vierailija
13/21 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vanha. itse nautin naiseni kymmenen vuotta nuorempina

Vierailija
14/21 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 12:28"]

"Pitää osata lliikehtiä ja esitellä itseään sillä tavalla, että se on miesten mieleen."

Minä ainakin olen oma itseni enkä varta vasten opettele "esittelemään itseäni" niin että kelpaan jollekin. Mitä helvettiä nyt oikeasti. Jos en kelpaa miehelle ilman jotain ihmeellistä venkoilua niin se ei ansaitse mua.

[/quote]

Perseen on keikuttava, jos meinaa kullia saaha, näin on nännit.

Vierailija
15/21 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on aids

Vierailija
16/21 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 12:28"]

[/quote]

Perseen on keikuttava, jos meinaa kullia saaha, näin on nännit.

[/quote]

No ei kyllä tarvitse. Sen kun menee nainen baarin ovelle huutamaan niin on 10 ottajaa, ei mitään väliä minkä ikäinen tai näköinen.

Vierailija
17/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet. Olen pannutkin sinun ikäisiäsi, tämän ikäiset ovat vielä pillusta tiukkoja. Teidän ikäisillä kun sattuu olemaan hyvän näköinen perse ja suht isot rinnat M 42

Vierailija
18/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksikkyys valitettavasti alkaa kadota, kun kaksi vuosikymmentä tulee täyteen. Ei voi mitään. Itse olen seurustellut todella monien 18- ja 19-vuotiaiden kanssa, mutta pakko ne suhteet on siinä parinkympin paikkeilla päättää, kun seksistä ei tulee enää mitään. Ei kiinnosta panna epäseksikkäitä naisia. Tälläkin hetkellä on kierroksesa yksi 19v. Tosi seksikäs isotissinen blondi, mutta synttärit lähestyy, joten...

Vierailija
19/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksikkyys parikymppisillä mihkään katoa. He ovat tosi seksikkään näköisiä ja haluttavia. Välillä vaan on hävettänyt kun tällainen nelikymppinen panee tuon ikäisiä, voisin olla vaikka isä,. Ja lisäisin vielä että he ovat tosi tiukkoja pilluistaan ja rinnat ovat jämäkät. Onhan tuon ikäisiä mukava nuollakkin ja miten heitä opettaa.

Vierailija
20/21 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30 on parhaita itse olen 35 ja mulla on nyt 19 vuotias urheilija nainen jolla on treenattu perse ja pienet tissit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi