Minne asunnonmyynti-ilmoitus? Ei Oikotie / Etuovi / Jokakoti
Mitä kautta vois mennä kaupaksi? Tori.fi? Kauppojen ilmoitustaulut? Facebookissa ei ole pk-seudun asuntojen myynti/osto -ryhmää :(
Otsikossa mainittuja sivustoja ei saa käyttää.
Kommentit (13)
Miksei saa käyttää? Mä laittaisin oikotielle.
Laita lähikaupan ilmoitustaululle.
Jos laitat ilmoituksen oikotielle niin ota huomioon aika kauan aiot maksaa ilmoituksesta. Itse ostin ilmoitusaikaa 8viikkoa sain myytyä asunnon 2päivässä joten minulle jäi ilmoitusaikaa vielä aika reilusti joten ajattelin kokoeilla myös toisen asunnon myytiä. Se ei käynytkään oikotielle on kuulemma vain yhden asunnonmyyntiä varten. Haloo mähän ostin ilmoitusaikaa! Joten helvetillistä vedätystä OIKOTIELTÄ!
Tuo nettiasunto.com tuntuu ainakin aivan surkealta. Ikinä ole kuullutkaan ja koko uudenmaan alueelta myynnissä 26 kohdetta. Miksi laittaa ilmoitus foorumille jota kukaan ei löydä. Oikotie, Etuovi ja jokakoti ovat kuitenkin vakiinnutteneet paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:25"]
Laita lähikaupan ilmoitustaululle.
[/quote]Lisäksi vessapaperille, lyijykynällä ja vasemmalla kädellä. Puhelinnumeroon virhe ja hintaan pilkku väärään paikkaan.
Tarkoitus on ilmeistesti välttää kapankäynti.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 23:22"]
Nettiasunto.com
[/quote]Ilmeisti ap:n mainos omaan tarpeeseen?
Riippuu siitä millainen asunto ja missä sijaitsee? FB-myyntisivuilla on näkynyt asuntojakin myynnissä, en tiedä onko ilmoituksista ollut hyötyä.
Välittäjälle suoraan myytäväksi, ei tarvitse olla ilmoituksia julkisesti missään. Välittäjillä on ostajaehdokkaita, jotka odottavat sopivaa asuntoa.
Lähikaupan ilmoitustaululta kaverini on bongaillut asuntoilmoituksia ja käynyt katsomassa asuntoja.
Kyllä se nyt vaan niin on, että jollet laita ilmoitusta etuoveen tai oikotielle, niin ihmiset ei kämppääsi löydä.
Solo.fi