Vauvakuume
Olen 21 vuotias nainen. Minulla on ollut jo vauvakuume 4 vuotta, se vaan pahenee päivä päivältä (= Olemme keskustellut tästä mieheni kanssa usein, mutta mieheni ei ole valmis viellä, olen kysynyt syitäkin mutta hän ei tiedä. Mutta haluaa kuitenkin lapsia minun kanssani sen hän on tehnyt selväksi. Mieheni on 30 vuotias ja hänellä on vakituinen työpaikka, minulla ei ole mutta teen hommia vuokrayritykselle. Olemme olleet vasta yhdessä 1 vuoden. Mutta kunnioitan mieheni tahtoa ja jaksan myös odottaa, sitä tulevaa lastamme.
Nyt kysyn teiltä muilta, miten teidän miehenne on suhtautunut teidän vauvakuumeeseen ja kuinka kauvan siinnä kesti että miehenne suostui.?
Kommentit (2)
Olen 31 ja mieheni 33 ja ollaan oltu reilu 1,5 vuotta yhdessä. Olen halunnut lasta jo useamman vuoden,mutta kukaan aikaisemmista seurustelukumppaneistani ei ole ollut valmis hankkimaan lapsia. Kun aloin olemaan mieheni kanssa kerroin heti että haluaisin jo lapsia ja minun onnekseni mieskin halusi. Puolen vuoden yhdessäolon jälkeen päätimme tosissamme alkaa yrittää lasta. Nyt on reilu vuosi kulunut,eikä ole vieläkään tärpännyt. Alkaa epätoivo jo iskeä,mutta pakko yrittää pitää toivoa yllä.
olin 20 ja mieheni 30 kun tavattiin ja alettiin olemaan yhdessä. ensin minä halusin lasta... sitten en halunnut ja mies halusi.. sitten taas minä halusin...mutta mies ei... ja sitten ei kumpikaan halunnut. Nyt 10v yhteisolon jälkeen ollaan vihdoin siinä vaiheessa että molemmat haluaa. Tosin meidän elämään mahtuu 10 vuoden ajalta paljon sellaisia tekijöitä jotka vaikutti haluihin puolin ja toisin. Oli työn menetystä molemmilla ja parisuhde kriisejä ja ongelmia, ja muita ongelmia perhepiirissä. Mutta nyt olemme onnellisimpia kuin koskaan. Välillä soimaan itseäni miksi emme olleet valmiita aieemin, sillä nyt alkaa olla asialla jo todella kiire. Mutta parempi kuitenkin näin. mielestäni molempien on oltava halukkaita ja valmiita sillä muuten asiasta ei tule mitään. itse olen lapsi jota isä ei halunnut ja kärsin siitä edelleen. Siksi en sitä koskaan omalle lapselleni voisi tehdä....