Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas katosi blogi-ihmettely

Vierailija
23.08.2013 |

Yhden bloggaajan uusia suuntia ruotiva ketju katosi. Eipä tämä yllättänyt.

Missä näistä blogeista saisi keskustella niin, että ketjuja ei poisteta? Ymmärrän, että jos menee mollaamiseksi, niin ketju poistetaan. Moni ketju vaan on poistettu nii, että siinä ei ole ollut mitään suoraan ko. bloggaajalle törkeää vaan keskustelua ja erilaisia näkemyksiä.

Kysynkin, että miksi yksittäisiä solvaavia/loukkaavia/kiusaavia kommenttaja ei poisteta? Ne voivat pyöriä täällä päivätolkulla niin, että tekisi mieli jo pyytää ylläpitoa heräämään.

Miksi sitten yht'äkkiä poistetaan ketju, jossa suurin osa keskustelee ihan asiallisesti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ketju? Luulin, että mulla on jo ne kaikki auki ja jokainen niistä toimii edelleen? :D

Vierailija
2/6 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan löytänyt okv muuttaa -ketjua. ihan vitun rasittavaa, eikös tää ole keskustelupalsta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aah.. sitä lueskelin eilen, mutta suljin yöksi selaimen ja tietokoneen. Liian helposti niistä kyllä poistetaan, en ole yhdessäkään nähnyt mitään todella pahaa.

Vierailija
4/6 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 16:08"]

Mikä ketju? Luulin, että mulla on jo ne kaikki auki ja jokainen niistä toimii edelleen? :D

[/quote]

Tarkoitan sitä yhden "uutta" business-ideaa. Avaa kohta verkkokaupan, jossa jälleenmyy vaatteita, joita jo saa muutenkin tänne.

Vierailija
5/6 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggari on julkaissut nyt pari vähän kriittisempää kommenttia. Normaalistihan nämä kai suodatetaan.

En vaan ymmärrä, miksi missään ei ole kyseenalaistamiselle sijaa.

Vierailija
6/6 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni teikäläisiä on täällä useampaankin kertaan kehotettu perustamaan oma blogi. Se on kuulkaas ihan ilmaista ja jos ette mitään ikävää toisista kirjoita, niin ette varmaan saa herjaussyytettäkään.

Vai onko blogin pitäminen liian vaikeaa teille? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä