Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähihoitajasta sairaanhoitajaksi

Vierailija
23.08.2013 |

Kannattaako? Onko palkassa juuri eroa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin kannatti, pääsin aivan toisenlaisiin, haluamaani työtehtävään. Ei kannata, jos aiot samassa paikassa jatkaa.

Vierailija
2/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaahan se sun statusta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se aika minkä opiskelet lisää verrattuna palkan nousuun ja vastuun kasvuun ei ole mitenkään järkevä.

Itse harkitsin samaa, päätin opiskella kokonaan uudelle alalle.

Vierailija
4/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, uusi ala ja parempi palkkaus.

Vierailija
5/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas sanoisin että palkkaero ei ole niin huikea että kannattaa opiskella 3v. vain jotta saa lisää vastuuta sen lisäksi että tekee lähärin töitä. 

Vierailija
6/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan työpaikasta/suuntautumisesta! Ei esim. leikkurissa tehdä mitään "lähihoitajan hommia". Vanhuspuolella lähinnä ja sinne mua ei saa kirveelläkään :O

Vierailija
7/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:28"]

Riippuu ihan työpaikasta/suuntautumisesta! Ei esim. leikkurissa tehdä mitään "lähihoitajan hommia". Vanhuspuolella lähinnä ja sinne mua ei saa kirveelläkään :O

[/quote]Mutta leikkuriinhan kaikki ei pääse, joku aina joutuu kakkaduunit tekemään.

Vierailija
8/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaihda alaa.

Vierailija
9/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:28"]

[/quote]Mutta leikkuriinhan kaikki ei pääse, joku aina joutuu kakkaduunit tekemään.

[/quote]

No, se leikkuri olikin vain yksi esimerkki. Hoitajia on paljon myös muissa kuin lähihoitajatasoisissa hommissa! Tottakai koulutus aina kannattaa. Vaikka lähihoitajana voikin kuvitella, että sairaanhoitajaopinnot ovat vain saman toistoa, ei se todellakaan ole niin. Taso on jotain aivan muuta, minkä osoittaa sekin, että omassa opiskeluryhmässäni nimenomaan lähärit reputtivat anatomian/fysiologian/farmakologian/lääkelaskujen jne. tentit eniten (verrattuna yo-pohjaisiin).

Vierailija
10/10 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelu kannattaa aina