43v ja raskaana....
Mitä ajatuksia herättää? Itselläni ajatukset ovat aika kaaottiset tällä hetkellä , iloa ja surua samaan aikaan!
Kommentit (16)
Haluatko lapsen? Siitähän se riippuu, ei muiden mielipiteillä ole mitään väliä!
Hienoa. Itse olen 37 v. ja välillä vauvakuumeilen, mutta olen mielestäni liian vanha tekemään lapsia. Toisaalta jotkut saavat vasta esikoisena mun ikäisenä, joten meitä on moneen junaan.
Onnea!
lääkärinä en uskaltaisi. Enkä enää jaksaisikaan.
Olen 42-v ja raskausviikolla 37 eli loppusuoralla ollaan. Raskaus oli pieni yllätys, mutta päivääkään en ole katunut. Iltatähtemme on nyt todella odotettu. Alun hämmennyksen jälkeen sopeuduin aika nopeasti ajatukseen vauvasta vielä tällä iällä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 13:14"]
lääkärinä en uskaltaisi. Enkä enää jaksaisikaan.
[/quote]
:D
Uuh, auktoriteetti puhuu. Lääkärinä et uskalla, mutta siivoojana uskaltaisit :D
Olen vähän kateellinen. Olen vuotta nuorempi, enkä tule ikinä enää saamaan lapsia. Olsin nini halunnut sen toisenkin raskauden kokea. Mutta erosin n. neljä vuotta sitten eikä kohdalle ole sattunut sellaista miestä, jonka kanssa olisi perheen voinut perustaa. Onnellinen toki olen tuosta ainokaisestani.
Onnea! Ei niitä lapsia kukaan kadukaan, paljon tulee pienokainen sinulle antamaan. Hoida vaan itseäsi myös tarpeeksi. Kyllä voin sanoa että nuo yöheräämiset voivat olla aika rankkoja jo vähän vanhempana, mutta niistä selviää. Sain sekä nuorena (20v.) ja aika vanhana, (39v.) lapseni.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 13:33"]
Onnea! Ei niitä lapsia kukaan kadukaan, paljon tulee pienokainen sinulle antamaan. Hoida vaan itseäsi myös tarpeeksi. Kyllä voin sanoa että nuo yöheräämiset voivat olla aika rankkoja jo vähän vanhempana, mutta niistä selviää. Sain sekä nuorena (20v.) ja aika vanhana, (39v.) lapseni.
[/quote]
Mun mielestä yövalvomiset sujui näin vanhana huomattavasti paremmin. Pärjään vähemmillä yöunilla kuin nuorempana.
t: 2, joka sai esikoisen 25v.
Onneksi olkoon! Minä sain nuorimmaiseni 43-vuotiaana. Hyvin jaksaa :)
jos rehellisesti sanon, niin minulle olisi kauhistus. en jaksaisi aloittaa enää alusta kun kaksi lasta on saatu melkein aikuisiksi.
vauva-aikaa en pelkää, olisi ihana hoitaa vauvaa ja varmasti rakastaisin lasta, mutta..kaikki päivähoitorumba, koulujutut, harrastukset, murkkuikä, rippikoulu, jatko-opiskelut, nounou.
mieluummin nautin nyt helpommista ajoista.
Paljon onnea! Sain itse 42- vuotiaana kuopuksen ja hyvin meni!
Onnea, ihana asiahan tuo on ja kyllä sitä jaksaa koska kroppa yleensäkin on raskauden vielä pystynyt aloittamaan, ajattelisin näin.
Itse olen melkein samanikäinen kaksosvauvojen äiti.. jaksaa jaksaa.. sanoisin että ainakin paremmin riittää kärsivällisyys ja asiaan paneutuminen kuin nuorena.
Onnea, hienoa!
Olen itse nyt 44v ja nuorimmaiseni täyttää ihan justiinsa 3v. Iltatähti oli elämäni parhaita "hankintoja".