Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43v ja raskaana....

Vierailija
23.08.2013 |

Mitä ajatuksia herättää? Itselläni ajatukset ovat aika kaaottiset tällä hetkellä , iloa ja surua samaan aikaan!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, hienoa!

Olen itse nyt 44v ja nuorimmaiseni täyttää ihan justiinsa 3v. Iltatähti oli elämäni parhaita "hankintoja".

Vierailija
2/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsen? Siitähän se riippuu, ei muiden mielipiteillä ole mitään väliä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Itse olen 37 v. ja välillä vauvakuumeilen, mutta olen mielestäni liian vanha tekemään lapsia. Toisaalta jotkut saavat vasta esikoisena mun ikäisenä, joten meitä on moneen junaan.

Onnea!

Vierailija
4/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos:)) Tuota tarvitsinkin:)

Vierailija
5/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärinä en uskaltaisi. Enkä enää jaksaisikaan.

Vierailija
6/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-v ja raskausviikolla 37 eli loppusuoralla ollaan. Raskaus oli pieni yllätys, mutta päivääkään en ole katunut.  Iltatähtemme on nyt todella odotettu. Alun hämmennyksen jälkeen sopeuduin aika nopeasti ajatukseen vauvasta vielä tällä iällä.

Vierailija
7/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 13:14"]

lääkärinä en uskaltaisi. Enkä enää jaksaisikaan.

[/quote]

:D

Uuh, auktoriteetti puhuu. Lääkärinä et uskalla, mutta siivoojana uskaltaisit :D 

Vierailija
8/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kateellinen. Olen vuotta nuorempi, enkä tule ikinä enää saamaan lapsia. Olsin nini halunnut sen toisenkin raskauden kokea. Mutta erosin n. neljä vuotta sitten eikä kohdalle ole sattunut sellaista miestä, jonka kanssa olisi perheen voinut perustaa. Onnellinen toki olen tuosta ainokaisestani. 

Vierailija
9/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA!

t. lapseton 41v

Vierailija
10/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ei niitä lapsia kukaan kadukaan, paljon tulee pienokainen sinulle antamaan. Hoida vaan itseäsi myös tarpeeksi. Kyllä voin sanoa että nuo yöheräämiset voivat olla aika rankkoja jo vähän vanhempana, mutta niistä selviää. Sain sekä nuorena (20v.) ja aika vanhana, (39v.) lapseni.

Vierailija
11/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 13:33"]

Onnea! Ei niitä lapsia kukaan kadukaan, paljon tulee pienokainen sinulle antamaan. Hoida vaan itseäsi myös tarpeeksi. Kyllä voin sanoa että nuo yöheräämiset voivat olla aika rankkoja jo vähän vanhempana, mutta niistä selviää. Sain sekä nuorena (20v.) ja aika vanhana, (39v.) lapseni.

[/quote]

Mun mielestä yövalvomiset sujui näin vanhana huomattavasti paremmin. Pärjään vähemmillä yöunilla kuin nuorempana.

t: 2, joka sai esikoisen 25v.

Vierailija
12/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Minä sain nuorimmaiseni 43-vuotiaana. Hyvin jaksaa :)

Vierailija
13/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rehellisesti sanon, niin minulle olisi kauhistus. en jaksaisi aloittaa enää alusta kun kaksi lasta on saatu melkein aikuisiksi.

vauva-aikaa en pelkää, olisi ihana hoitaa vauvaa ja varmasti rakastaisin lasta, mutta..kaikki päivähoitorumba, koulujutut, harrastukset, murkkuikä, rippikoulu, jatko-opiskelut, nounou.

mieluummin nautin nyt helpommista ajoista.

Vierailija
14/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Sain itse 42- vuotiaana kuopuksen ja hyvin meni!

Vierailija
15/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ihana asiahan tuo on ja kyllä sitä jaksaa koska kroppa yleensäkin on raskauden vielä pystynyt aloittamaan, ajattelisin näin.

Vierailija
16/16 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melkein samanikäinen kaksosvauvojen äiti.. jaksaa jaksaa.. sanoisin että ainakin paremmin riittää kärsivällisyys ja asiaan paneutuminen kuin nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän