Minkälainen lääkäri haluaa erikoistua psykiatriksi???
En ymmärrä. Kerran on sinne lääkkikseen päässyt, ni eikö tosiaa mikään muu kiinnostanut?
Kommentit (11)
On varmaan ihan mielenkiintoinen erikoistusmisala. Vähän erilainen, ei noin oletuksena tarvi katella verta ja suolenpätkiä ihan joka työvuorossa.
Tiedän pari psykiatrian erikoissairaanhoitajaa ja he ainakin pitävät tuota todella mielenkiintoisena alueena.
En tiedä mut minusta ihan kiinnostava ala. Mä aina ihmettelen kuka haluaa päivät pitkät katsella naisten tai miesten alapäitä. Mikä niissä kiehtoo niin paljon että opiskelee sitä vuosikausia ja tekee vielä työkseen.
No, älä välitä, se ei ole sinun ymmärryksestäsi kiinni :) .
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mut minusta ihan kiinnostava ala. Mä aina ihmettelen kuka haluaa päivät pitkät katsella naisten tai miesten alapäitä. Mikä niissä kiehtoo niin paljon että opiskelee sitä vuosikausia ja tekee vielä työkseen.
Mä en ymmärrä patologeja. Dekkarisarjoissa se on varsin mielenkiintoinen ammatti, mutta tuskin ihan noin oikeesti.
Aika outoja on olleet kaikki psykiatrit joita olen tavannut.
Tottakai patologia on mielenkiintoista.
Oikeesti aika mieletöntä täällä aliarvioida eri lääketieteen aloja. Itku tulis, jos heitä kaikkia ei olisi.
Tämän päivän avaustenkin perusteella, kädet vaan ristiin ja kiittämään, että meillä psykiatreja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoja on olleet kaikki psykiatrit joita olen tavannut.
Minä olen tavannut vain yhden, oli erittäin skarppi, pätevän oloinen ja hieno ihminen. Voi kun olisi voinut jäädä seuraamaan sitä työskentelyä kärpäsenä kattoon. Tosin aihepiiri olisi tainnut olla kovin raskas.
Heikot sosiaaliset taidot ei haittaa kun asiakkaat on sekaisin.
Mihin on helpoin ja vaikein päästä erikoistumaan?