Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torpparinmäki, isompi koira tappoi sheltin

Vierailija
22.08.2013 |

Sattuisiko täällä olemaan asiasta tietoisia?? Missä mennään?

reilu vko sitten siis normaali ohitustilanteessa torpparinmäessä omistaja käveli sheltin (pieni koira) kanssa kävelytiellä ohi ihmisen jolla iso sekarotuinen (venäjän ajokoiraristeytys???) ja pikkukoira. Isompi koira hyökkäsi sheltin kimppuun otti suuhun ja ravisteli, sheltin selkäranka katkesi ja koira jäi kitumaan, vietiin lopetettavaksi.

viimeisen tiedon mukaan mitä olen kuullut, on hyökänneen koiran omistaja kieltäytynyt maksamasta el.lääkäri kuluja vedoten tapaturmaan ja siihen ettei tämä koira ole käyttäytynyt näin aiemmin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 12:27"]

Sattuisiko täällä olemaan asiasta tietoisia?? Missä mennään?

reilu vko sitten siis normaali ohitustilanteessa torpparinmäessä omistaja käveli sheltin (pieni koira) kanssa kävelytiellä ohi ihmisen jolla iso sekarotuinen (venäjän ajokoiraristeytys???) ja pikkukoira. Isompi koira hyökkäsi sheltin kimppuun otti suuhun ja ravisteli, sheltin selkäranka katkesi ja koira jäi kitumaan, vietiin lopetettavaksi.

viimeisen tiedon mukaan mitä olen kuullut, on hyökänneen koiran omistaja kieltäytynyt maksamasta el.lääkäri kuluja vedoten tapaturmaan ja siihen ettei tämä koira ole käyttäytynyt näin aiemmin. 

[/quote]

Mä en todellakaan ymmärrä sitä, että tuollaisessa tilanteessa riittäisi edes mitkään eläinlääkärikulut, vaan totta kai tappajakoiran omistajan pitää maksaa koko koiran hinta+ eläinlääkärikulut.

Vierailija
2/2 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä, ja tämäkin koira ollut perheenjäsen niin eihän sitä rakasta lemmikkiä edes rahalla korvata, koiran tuska ja tunne mikä sulla on ollut kun kannat sylissäsi hirveissä tuskissa valittavaa pientä ystävää:( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän