Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen haluttomuus väsyttää.

Vierailija
22.08.2013 |

Sanoi kun muutettiin yhteen ettei seksi ole hänen elämänsä pääasia enpä tajunnut mitä tarkoitti. Aluksi oli seksiä monta kertaa viikossa n.1,5v ajan siitä sitten aina väheni nyt oltuyli 7v yhdessä ja haluaa maksimissaan 2 kertaa kuussa. mitä teen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä, tossin alkuun mies korosti seksin tärkeyttä. Nyt, 8 vuoden jälkeen, tätä tärkeyttä on ollut noin kerran kuussa jos sitäkään. Meillä jo lapset tehtyinä, mutta lasten piikkiin en haluttomuutta panisi. Miehen omia ongelmia, ei suostu niistä puhumaan, kuulemma ei tiedä mistä johtuu. Ei kehotuksistani huolimattakaan suostu menemään lääkäriin testauttaan testosteroni-tasoaan. Miehellä ei ole ketään toista, se on varma :)

Jossain vaiheessa uskoin vakaasti että vika on minussa. Olen aina huolehtinut itsestäni hyvin ja olen aina huoliteltu. Nyt olen todennut ettei vika ainakaan ole minussa, vientiä kyllä riittää ;) tosin vielä en ole pettänyt, ensimmäinen askel seksielämän parantamiseen on ollut ehkäisyn lopetus: ei tee itselläkään enää mieli niin paljon koska uutta lasta en toivo.

Seuraava askel taitaa sitten olla ero jos asiat eivät parane (tilanne ollut tämä yli kaksi vuotta, välillä oli kaksi kertaa puolen vuoden tauko ettei ollut seksiä lainkaan.) joten parannukseen en jaksa enää edes uskoa :)

Ehkäisyn lopettamisen jälkeen käsipeliä on harjoitettu yhdessä kaksi kertaa, eli vähemmän kuin kerran kuussa. Joten ei hurrattavaa täälläkään :)

Tsemppiä, tiedän tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Vaikuttaa itseuntoon ja yleiseen mielialaan tosi paljon.. (itsellä ei enää, en ajattele asiaa ja elän omaa elämääni)

Vierailija
2/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 11:48"]

Mulla vähän samanlainen homma. Just eilen illalla riideltiin asiasta. Miehen tekee mieli sen kerran max. kaks viikossa, ja itellä olis haluja päivittäin. Ollaan oltu yhessä 2,5 vuotta ja nuoria lapsettomia ollaan. Tässä vaiheessa suhdetta pitäis olla seksiä todellakin useammin. Harmittaa. Mies sanoo kans olevansa pitkien koulupäivien jälkeen niin väsynyt..... Huoh!! Tekosyitä sanon minä.

Mitä sun miehes on sanonut syyksi haluttomuudelleen?

[/quote]

Väsymyksen,stressin yms ja onhan meillä elämässä kaikenlaista ollut. Sairauksia,lomautuksia,työttömyyttä,miehen uuden ammatin opiskelua ja yrityksen perustamista ja yksi lapsi meillä on 5v jolla oli aluksi refluksi,koliikki yms eli ei olla helpolla päästy tämän 7,5v aikana mutta selvitty ollaan. En ole koskaan torjunut miestäni ja haluja mulla oli silloinkin kun lapsi oli vauva. Meillä mies 36v itse 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että kyllä sitä jaksais kun vaan viittis.. eipä se nyt niin rankkaa ole. Ehdotin sille maanantaina että pidetäänkö mekin sellanen "seven days sex" viikko, niinkun se joku ohjelma on :D Eipä innostunut.

Ymmärrän kyllä että välillä saattaa väsyttää, mutta ei se nyt voi viikosta toiseen kestää. Ja ei aina saa olla niin itsekäs. Suhteessa kun on kaksi osapuolta. Välillä pitää miellyttää myös toista, vaikka itsellä ei aina niin mieli tekisikään.

Puolin ja toisin. Ei muakaan aina kiinnostais kaikki mitä mies haluaa, mutta tottakai tahtoo olla toiselle mukava ja näyttää että on kiinnostunut myös hänen asioistaan ja kiinnostuksen kohteista.

No mutta tsemppiä teille ap! Toivottavasti keksitte yhdessä jotain, millä saisitte taas eloa makkariin! :)

Tv. nro 5.

Vierailija
4/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 12:01"]

Mä luulen että kyllä sitä jaksais kun vaan viittis.. eipä se nyt niin rankkaa ole. Ehdotin sille maanantaina että pidetäänkö mekin sellanen "seven days sex" viikko, niinkun se joku ohjelma on :D Eipä innostunut.

Ymmärrän kyllä että välillä saattaa väsyttää, mutta ei se nyt voi viikosta toiseen kestää. Ja ei aina saa olla niin itsekäs. Suhteessa kun on kaksi osapuolta. Välillä pitää miellyttää myös toista, vaikka itsellä ei aina niin mieli tekisikään.

Puolin ja toisin. Ei muakaan aina kiinnostais kaikki mitä mies haluaa, mutta tottakai tahtoo olla toiselle mukava ja näyttää että on kiinnostunut myös hänen asioistaan ja kiinnostuksen kohteista.

No mutta tsemppiä teille ap! Toivottavasti keksitte yhdessä jotain, millä saisitte taas eloa makkariin! :)

Tv. nro 5.

[/quote]

Tsemppiä teillekkin. Mä suosittelen että lähtisit kun sulla ei vielä lapsia ole ehkä löytäisit sellaisen kuka olisi seksuaalisesti samalla tasolla.

Vierailija
5/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tämä on yllättävän tärkeä asia. Olen eronnut, tosin ex-mieheni halusta, mutta meillä hiersi myös se, ettei hän halunnut seksiä. Jos vielä menen parisuhteeseen, tämä on tärkeä seikka ja tarpeet pitäisi kohdata.

t. 15 v. puutteessa ollut (eron jälkeen enemmän seksiä kuin koskaan??? satunnaissuhteissa...)

Vierailija
6/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymykseen "mitä tehdä" jos kuka osaa vastata tekee rahaa ja paljon. Sinänsä tuo kehitys että ensin paneskellaan ja sitten laantuu taitaa olla hyvinkin yleistä. 

Itse heitän kommentin tuohon väsymykseen.

Nyt tulee kohta 20 v täyteen seurustelun aloituksesta, naimisiin ja lapsia tehty, velkaa otettu ja asuntoa maksetaan jne jne. harrastetaan yhdessä ja erikseen ja ollaan varmasti jonkun mielestä sielunkumppaneita ja sovimme toisillemme.

Silloin 20 v sitten ja ennen naimisiin menoa vaimo sanoi puolitosissaan, että jos seksi tekee minut onnelliseksi niin sitä kyllä tulee piisaamaan.

No nyt tilanne on, että vaimolla haluttaa n. 1-2 kertaa kuussa itsellä  1-4 kertaa viikossa. Omasta mielestäni en ole mikään seksiaddikti tai seksihirmu vaan ihan normaaleilla haluilla varustettu.

On äärettömän kuluttavaa odottaa/toivoa/uskoa/unelmoida rakastelusta ja intiimistä läheisyydestä.  

Joskus se on helpompaa, mutta joskus todella raastavaa. Odottaminen, pettymykset ja torjunnat saava minut aika ajoin masennuksen kaltaiseen olotilaan.

Masennukseenhan kuulu tietty toivottomuus.  En osaa enää suhtautua täysin neutraalisti sinänsä normaaleihin ilmoituksiin väsymyksestä, työkiireistä/stressistä, lasten harrastusrumbasta, sotkuisesta kodista, lasten hölmöilyistä, painonhallintaongelmista, maailmanrauhan järkkymisestä  yms. yms. Kaikki em. seikat kun ovat kokemusperäisesti este vilkkaammalle seksielämälle. 

Että jos ap väsyttää, niin sekin on normaalia. Jos ei ole lapsia, niin mieti ja punnitse tarkkaan, mikä on tärkeää suhteessa.

Fakta myös on, että kaikkea ei voi saada, ainakaan samaan aikaan ja kerralla. Mutta jos pystytte asiasta keskustelemaan niin kyllähän tuosta pitäisi saada sínua enemmän tyydyttävä kompromissi.

Valitettava fakta on, että seurusteluaikojen huuma ei koskaan tule takaisin. Paitsi jos aloittaa uuden miehen kanssa täysin alusta, mutta takeitahan ei ole, että uuden 2 vuoden päästä huomaat, että olisi vaihtamalla parantunut.

Vierailija
7/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro.lle 13 viisaasti kirjoitit. On meillä yksi lapsi se 5v mieheni ei halunnut enempää lapsia niin lapsiluku jäi yhteen. Muuten tulemme hyvin toimeen keskenämme. Meillä ei ole riitaa rahasta vaikka sitä ei paljoa olekkaan eikä mistään muustakaan. Meillä on sama huumorintaju yms. Kaikki ystävät ja tuttavat pitävät meitä sielunkumppaneina ja todella rakastan miestäni.Olen keskustellut mieheni kanssa paljon siitä että haluaisin seksiä useammin mutta eipä se ole johtanut mihinkään.En halua rikkoa lapselta perhettä kun mitään riitoja tms ei ole eikä ole takeita saisinko enää uuden miehen ja olisiko sekään vaihtoehto.

Vierailija
8/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt arvon naiset, että miten tämäkin asia väännetään näin "tasa-arvoisesti". Jos mies kaipaa enemmän seksiä suhteeseen, on hän törkeä painostava sika, joka ei näe suhteessa muuta kuin seksin ja hän on oikeutettu kärsimään.

Mutta, jos asia onkin toisinpäin, niin nainen on jälleen uhri ja mies on törkeä kun ei huomioi vaimoaa/tyttöystäväänsä.

Tämäkin keskustelu taas todistaa sen, että naiset ovat aina mielestään oikeassa ja miehet väärässä. Tai ainakin asian saa aina käännettyä siten, että ongelmat ovat miehen vika :)

No meillä vaimo on lasten myötä torjunut minut yhä tehokkaammin, joten päätin lopettaa seksin hänen kanssa vallan. On helpompi olla kokonaan ilman kuin rakastella kerran kuussa.

Vierailija
9/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 11:48"]Mies sanoo kans olevansa pitkien koulupäivien jälkeen niin väsynyt..... Huoh!! Tekosyitä sanon minä.

[/quote]

Miksei tuo voisi olla totta?

[/quote]

no ei normaali koulu/tyäpäivä vie normaalilta ihmiseltä niin paljon voimia etteikö jaksaisi panna...

Vierailija
10/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan juurikin näin kuten nro. 16 kirjoitti.

Seksi on normaalia elämää, aivan kuten koulu tai työ. Ja sehän yleensä vaan piristää, kun viitsii aloittaa touhut :)

Vierailija
11/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 11:48"]

Mulla vähän samanlainen homma. Just eilen illalla riideltiin asiasta. Miehen tekee mieli sen kerran max. kaks viikossa, ja itellä olis haluja päivittäin. Ollaan oltu yhessä 2,5 vuotta ja nuoria lapsettomia ollaan. Tässä vaiheessa suhdetta pitäis olla seksiä todellakin useammin. Harmittaa. Mies sanoo kans olevansa pitkien koulupäivien jälkeen niin väsynyt..... Huoh!! Tekosyitä sanon minä.

[/quote]

Kyllä minulta irtoaa aina väsyneenäkin, sen jälkeen nukkuu niin valtavasti tehokkaammin ja paremmin. Aamulla heti herätessä vaan uudestaan, viikonloppuna vaikka monta kertaa päivässä, jos aikatauluun sopii. Mielummin vaikka 4 kertaa päivässä kuin kerran viikossa.

Libidot taitaa mennä liian usein ristiin.

t. mies, 39v

Vierailija
12/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen haluttomuus väsyttää...ketä? Sua? Lapsia?

Itsekin olen joskus haluton väsyttämään lapsia esim. nukkumaan menon vuoksi.

Sopikaa miehenne kanssa että sinä voit esim. ensi viikon väsyttää, mitä ikinä väsytättekin, ja miehesi saa tehdä jotain muuta.

Vierailija
13/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukut väsymyksen pois... :)

Vierailija
14/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä mun kanssa. Mun miehelle ei riitä kerran päivässä. Mulle riittäis varmaan kerran vuodessa :P

Vierailija
15/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 11:35"]

Vaihda miestä mun kanssa. Mun miehelle ei riitä kerran päivässä. Mulle riittäis varmaan kerran vuodessa :P

[/quote]

Mikä sun halut on vienyt?

Vierailija
16/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 11:35"]

[/quote]

Mikä sun halut on vienyt?

[/quote]

Alunperin surkea seksi, johon ei saatu muutosta edes ammattiavulla (=mies käyttää mua masturbaatiovälineenä eikä ole yhtään kiinnostunut, millaisesta seksistä nauttisin ja mistä pitäisin tai en pidä). Nykyään myös lääkitys, joka tulee olemaan minulla ainakin seuraavat kymmenen vuotta, todennäköisesti pidempäänkin.

Vierailija
18/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 11:48"]Mies sanoo kans olevansa pitkien koulupäivien jälkeen niin väsynyt..... Huoh!! Tekosyitä sanon minä.

[/quote]

Miksei tuo voisi olla totta?