Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää

Vierailija
16.08.2020 |

En, mutta pakko jaksaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hätänä?

Vierailija
2/5 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikkuun vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sama täällä. Olen fyysisesti sairas, perhetilanne on kauhea, eikä apua ole mahdollista saada mistään... Tämä palsta on pitkään ollut itselle ainoa henkireikä, mutta nyt tuntuu että tännekään ei enää uskalla kirjoitella, kun ýlläpíto poìstelee aloítuksiani jostain syystä täysin satunnaisesti.

En tiedä miten kauan jaksan tätä enää, monesti iltaisin toivon etten aamulla enää heräisi.

Vierailija
4/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, sama täällä. Olen fyysisesti sairas, perhetilanne on kauhea, eikä apua ole mahdollista saada mistään... Tämä palsta on pitkään ollut itselle ainoa henkireikä, mutta nyt tuntuu että tännekään ei enää uskalla kirjoitella, kun ýlläpíto poìstelee aloítuksiani jostain syystä täysin satunnaisesti.

En tiedä miten kauan jaksan tätä enää, monesti iltaisin toivon etten aamulla enää heräisi.

Moniin ongelmiin voi saada apua, kokeile myös seurakuntia ja kolmatta sektoria; järjestöjä vapaaehtoisineen.  Jos ei virallisista kanavista löydy apua. 

Onko ollut aikaa pysähtyä ja miettiä, mitkä ovat niitä suurimpia ja kiirellisintä huomiota tarvitsevia ongelmia? Joskus ihmiset eivät pysty keskittymään painetilanteessa, ja siksi ratkaisujakaan ei tahdo löytyä.  Asioiden pohtiminen ihan paperilla yhdessä jonkun toisen kanssa auttaa joskus.

Muistan rukouksin!

Vierailija
5/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Elän vaan kun olen olemassa. Mitään tarkoitusta minulla ei ole. Jokainen päivä samanlainen. Itselleni en ole mitään tekemässä. Nää lääkkeet joita joudun syömään tappaa minut muutenkin ennenaikaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme