Miten unohtaa kielletty ihastus?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko muilla samoja kokemuksia ja auttaako vain aika tähän? Tilanne on siis se, että itse seurustelen ja yläasteaikainen kaverini/tuttavani muutti pari vuotta sitten naapuriini. Itse asun yksin ja hän asuu vaimon ja lapsien kanssa. Joku aika sitten kävi niin, että nähtiin muuten vain tupakan merkeissä ja jäinkin sinne viettämään iltaa ja muistelimme vanhoja hauskoja juttuja ja jostain syystä jäin myös yöksi (vaimo oli yötöissä ja lapset hoidossa). Tunsimme ilmeisesti molemmat itsemme yksinäisiksi. Molempien meidän suhteet ovat menneet jo jonkun aikaa huonosti. Noh, siinä kävi sitten niin että päädyimme harrastamaan seksiä. Joka jatkui sitten muutamia/useita kertoja viikossa, aina salaa jossain ja kun oli hyvä tilaisuus. Tätä kaikkea kesti ehkä n. pari kuukautta.
Huono omatunto tietenkin kolkutti, mutta jotenkin siinä kasvoi myös tunteet samalla. Nyt sovimme, että laitamme jutun jäihin koska ei haluta ottaa riskejä ja jatkamme kumpikin omissa suhteissa. Mies myös sanoi, että ei halua ihastua tällä hetkellä minuun koska siltä hänestä on alkanut vähän tuntua. Ilmeisesti hän ei halua hajottaa perhettään, koska on lapsiakin.
Olin samaa mieltä, mutta minun tunteeni ehtivät muodostua niin isoiksi, että NYT EN SAA HÄNTÄ OLLENKAAN MIELESTÄNI! Minulla on ihan hirveä ikävä häntä ja meidän yhteisiä keskusteluja ja naurua ja seksiä ja kaikkea. Tiedän, että tästä ei todennäköisesti voi ikinä tulla mitään, mutta MITEN saan unohdettua hänet?? Ei ole helppoa kun hän asuu naapurissa...
Tulipa pitkä tarina, kiitos jos jaksoitte lukea.
Kommentit (7)
Se vain tuntuu hirveältä kun on itsekin varattu ja ihastuu toiseen ja vielä ei saa häntä pois mielestä! Tavallaan haluan itsekin parantaa omaa suhdettani, mutta en tiedä voiko se olla mahdollista kun olen jo mennyt tekemään tyhmyyksiä..
kylla se loppuu aikanaan itsestaan. jos haluat etta loppuu akkia, etsi joku toinen kiinnostuksen kohde... tavallistahan tuo on etta ihatutaan ihmisiin ja virheita sattuu.
Kerrot miehellesi niin se loppuu välittömästi. Nyt olet vaan huijari, huora ja reppana yhtä aikaa.
Ei se ihastus lopu vaikka kertoisinkin. Ja mitäs jos meidät onkin tarkoitettu yhteen sen ihastuksen kanssa ;-) Mutta ei näin saisi miettiä. Rahaa en kyllä ikinä ole ottanut vastaan. ;-)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 00:41"]
Ei se ihastus lopu vaikka kertoisinkin. Ja mitäs jos meidät onkin tarkoitettu yhteen sen ihastuksen kanssa ;-) Mutta ei näin saisi miettiä. Rahaa en kyllä ikinä ole ottanut vastaan. ;-)
[/quote]
Ihastuksesi kohteella on huomattavasti enemmän menetettävää (mm. lapset), joten jätä hänet rauhaan.
Parempi että tunnustat miehellesi ja annat toisen miehen kertoa vaimolleen tai sitten kerrot hänelle itse. Jos teidät onkin "tarkoitettu toisillenne", niin näin pääsette ehkä kokeilemaankin oikeaa yhdessäoloa. Jos oikeasti välitätte puolisoistanne paskaakaan, niin kerrotte, teillä ei ole mitään oikeutta vedättää heitä.
kylla se loppuu aikanaan itsestaan. jos haluat etta loppuu akkia, etsi joku toinen kiinnostuksen kohde... tavallistahan tuo on etta ihatutaan ihmisiin ja virheita sattuu.