Mistä johtuu pakkomielteinen pettäminen
Kommentit (22)
Minulla on oikeus kokea elämää myös seksuaalisesti.
M56
Pettämistä voi hyvin verrata pahoinpitelyyn, paitsi, että siitä saadut haavat ei helpolla parane.
Kännissä häviää estot liikaa ja muuttuu seksuaaliseksi
Ihmiset aliarvioivat alkoholin merkittäviä vaikutuksia aivoihin, koska kyseessä on meille niin arkinen aine. Kuka ihmettelee sitä, että joku tekee amfetamiinipäissään hulluuksia? Ihmiset ovat neurologisesti erilaisia. Reagoimme päihteisiin yksilöllisesti. Joihinkuihin meistä alkoholi vaikuttaa rajummin. Koska se lamaa etuaivolohkoa, se vähentää itsehillintää. Impulssit tulevat läpi ilman sensuuria. Mieleen voi myös tulla asioita, joita ei selvin päin edes kuvittelisi tekevänsä. Osa ihmisistä tulee iloisiksi, osa aggressiivisiksi. Rähinäviinan juominen on geneettinen ominaisuus, joka on tyypillistä erityisesti itäsuomalaisille. Luultavasti myös seksuaalivietin voimistuminen humalassa on ihmisen geeneihin kirjoitettu. Ainoa keino välttää mokat on yleensä raittius.
En ikinä selvänä pettäis mutta en tiiä mitä tapahtuu kun juon. Alkaa olla sen verran iso ongelma että pitää varmaan lopettaa alkoholin käyttö
#7 miten pettämisen voi selittää seksuaalivietin voimistumisella? Miksi ei mene panee puolisoaan? Huoh!
Estot häviää. Luulee löytävänsä onnen juuri tuosta ihmisestä.
Hyvä kysymys. Exä oli juuri tuollainen.
Jos puoliso pistää eron vireille ekan pettämisen jälkeen, niin sen jälkeen ei ole enää pettämistä, vaan toinen saa mennä ja naida vaikka kuutta tyyppiä samaan aikaan.
Eli puoliso on idiootti, jos katselee toisen pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso pistää eron vireille ekan pettämisen jälkeen, niin sen jälkeen ei ole enää pettämistä, vaan toinen saa mennä ja naida vaikka kuutta tyyppiä samaan aikaan.
Näinhän se menee.
Pitää olla todella mt-ongelmainen puoliso, jos jää pettäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutstuaan viinapilluksi.
Tai k ulliksi.
Mä olin suhteessa ihan liian kiltti ja jäin itse jatkuvasti alakynteen, koin että mua ei huomata tai kuunnella, eikä mulla ole mitään arvoa toiselle niin sama se mitä teen. Oli myös väkivaltaa ja henkistäkin alistamista. Mua epäiltiin muutenkin koko ajan.
Kännissä sit pimahti ja ajattelin että kun tän teen, niin eipähän tarvii kärsiä enää kun toinen jättää heti.
Kai se on ollut myös jonkinlaista huomion tai hyväksynnän hakemista et kelpaan edes jollekin kun oma kumppani pitää ihan epäkelpona ja huonona.
Todella pska ja väärä toimintatapa ja häpeän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä jatkakoon matkaansa ilman eronutta puolisoa. Mitään yhteydenpitoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin suhteessa ihan liian kiltti ja jäin itse jatkuvasti alakynteen, koin että mua ei huomata tai kuunnella, eikä mulla ole mitään arvoa toiselle niin sama se mitä teen. Oli myös väkivaltaa ja henkistäkin alistamista. Mua epäiltiin muutenkin koko ajan.
Kännissä sit pimahti ja ajattelin että kun tän teen, niin eipähän tarvii kärsiä enää kun toinen jättää heti.
Kai se on ollut myös jonkinlaista huomion tai hyväksynnän hakemista et kelpaan edes jollekin kun oma kumppani pitää ihan epäkelpona ja huonona.Todella pska ja väärä toimintatapa ja häpeän sitä.
No, jättikö se?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset aliarvioivat alkoholin merkittäviä vaikutuksia aivoihin, koska kyseessä on meille niin arkinen aine. Kuka ihmettelee sitä, että joku tekee amfetamiinipäissään hulluuksia? Ihmiset ovat neurologisesti erilaisia. Reagoimme päihteisiin yksilöllisesti. Joihinkuihin meistä alkoholi vaikuttaa rajummin. Koska se lamaa etuaivolohkoa, se vähentää itsehillintää. Impulssit tulevat läpi ilman sensuuria. Mieleen voi myös tulla asioita, joita ei selvin päin edes kuvittelisi tekevänsä. Osa ihmisistä tulee iloisiksi, osa aggressiivisiksi. Rähinäviinan juominen on geneettinen ominaisuus, joka on tyypillistä erityisesti itäsuomalaisille. Luultavasti myös seksuaalivietin voimistuminen humalassa on ihmisen geeneihin kirjoitettu. Ainoa keino välttää mokat on yleensä raittius.
Niin moni on kuollutkin alkoholin aiheuttamiin typeriin päähänpistoihin. Hyvin moni muuttuu ihan eri ihmiseksi, kun saa viinaa ja jos ei osaa juoda sitä maltilla, vaan aina vedettävä pää täyteen.
Kai siihen voi johtaa monet erilaiset syyt. Jännityksen hakeminen, hyväksynnän hakeminen, seksin halu/tarve tai jonkin muun tyhjiön täyttäminen.